موسوی: آسیب دیدگی در اردوی کلاچای مرا از شرایط آرمانی دور کرد

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۲:۱۲
کد خبر: ۴۲۸۹۹۶
ملی پوش وزنه برداری اعتقاد دارد؛ آسیب دیدگی از ناحیه زانو در روزهای ابتدایی اردوی کلاچای او را از شرایط آرمانی دور کرده بود که نتوانسته رکوردهای راضی کننده ای را به ثبت برساند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، سید ایوب موسوی وزنه بردار ملی پوش دسته 85 کیلوگرم کشورمان درخصوص تمرینات تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در اردوی کلاچای تصریح کرد: تمریناتم در10 روز نخست اردوی کلاچای خوب پیش می رفت ولی پس از آسیب دیدگی زانویم نتوانستم تا زمان رکوردگیری، تمرینات مداوم و مستمر خودم را ادامه دهم.این آسیب دیدگی مرا از شرایط آرمانی دور کرد تا به حد مطلوب و دلخواه آماده رکورد گیری نشوم.

موسوی درخصوص عملکرد اخیر خود در مسابقات جام فجر و رکوردگیری تیم ملی در اردوی کلاچای تاکید کرد: در رقابتهای جام فجر رکورد مجموع 362 کیلوگرم را بالای سر بردم. در رکورد گیری نهایی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان که درکلاچای به رکورد 365 کیلوگرم دست یافتم. این رکورد ها اصلاً راضی کننده نیست و خودم نیز از وزنه های که مهار کردم راضی نیستم.

وی ادامه داد: آسیب دیدگی از ناحیه زانو دلیل اصلی افت من در روزهای اخیر و رکوردگیری بود تا نتوانم به رکوردهای مناسب دست یابم. هم اکنون از نظر جسمانی شرایط خوبی دارم تا در روزهای باقی مانده به وزنه های مدنظر سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی دست پیدا کنم.

ملی پوش دسته 85 کیلوگرم تیم ملی خاطرنشان کرد: زمان کمی تا المپیک2016 ریو باقی مانده است و تمامی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی خود را آماده این رویداد بزرگ ورزشی می کنند. من هم  مانند دیگر ملی پوشان تلاش می کنم به بهترین نحو خود را به شرایط آرمانی برسانم. اگر جز نفرات حاضر تیم ملی وزنه برداری کشورم در بازی های المپیک بودم با تمام قدرت به دنبال مدال آوری هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز