طیبی: هدف تیم ملی فوتسال قهرمانی در جام جهانی است

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۳:۳۱
کد خبر: ۴۲۹۶۳۴
طیبی: هدف تیم ملی فوتسال قهرمانی در جام جهانی است
بازیکن تیم ملی فوتسال می گوید با حمایت های مسئولین فدراسیون می توانیم نتایج ارزنده ای را در جام جهانی کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، حسین طیبی در ابتدا درباره شرایط تیم ملی فوتسال گفت: خوشبختانه اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است و بچه ها روز به روز با گذراندن تمرینات تکنیکی و بدنسازی آماده و هماهنگ تر می شود. البته اردوی اصلی ما بعد از پایان مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتسال فشرده تر می شود.

وی در ادامه گفت: با حمایت های مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال فوتسال می توانیم به هدف نهایی خود که نشان دادن جایگاه ملی فوتسال مان  در جهان نزدیک شویم. در همین راستا کادر فنی و بازیکنان تمام سعی خود را برای رسیدن به این راه  سخت انجام می دهند. 
 
طیبی در ادامه درباره شناخت تیم های حریف در مسابقات جام جهانی کلمبیا گفت: از آذربایجان شناخت زیادی نداریم، ولی با اعلام کادر فنی این تیم شبیه قزاقستان است که در تورنمنت تایلند با این تیم دیدار خواهیم داشت و می تواند شبیه سازی مناسبی از آذربایجان برای ما باشد. تیم های اسپانیا و مراکش  برای ما کاملا شناخته شده است.
 
وی در پایان گفت: هدف اصلی ما کسب نتایج ارزنده در مسابقات جام جهانی است، با قهرمانی در ازبکستان توقع مردم از فوتسال ایران بالا رفته است. امیدوارم با همدلی کادر فنی و بازیکنان بتوانیم یک بار دیکر برای مردم عزیز و دوست داشتنی افتخار آفرین باشیم و دل آنها را شاد کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز