تساوی پرگل پرسپولیس مقابل آرسنال

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۰:۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۲۹۸۲۷
تساوی پرگل پرسپولیس مقابل آرسنال
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و آرسنال اوکراین با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در ادامه اردوی آماده‌سازی خود در اوکراین، امشب به مصاف تیم آرسنال این کشور رفت که این دیدار دقایقی پیش با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

شاگردان برانکو در آغازی طوفانی، موفق شدند در 10 دقیقه ابتدایی بازی 3 بار ضربات احمد نوراللهی، علی علیپور و امید عالیشاه (از روی نقطه پنالتی) دروازه حریف را باز کنند.

در ادامه و تا دقیقه 25 نیمه نخست، آرسنال موفق شد 2 بار سنگر ارتش سرخ را فرو بریزد تا اختلاف به حداقل برسد. در حالی که پرسپولیس می‌رفت تا نیمه نخست را به سود خود تمام کند، اوکراینی‌ها در واپسین ثانیه‌های نیمه نخست گل تساوی را هم به سرخپوشان زدند تا بازنده به رختکن نروند.

تلاش بازیکنان دو تیم در نیمه دوم به جایی نرسید تا چهارمین دیدار دوستانه سرخپوشان کشورمان در اوکراین با تساوی 3 بر 3 به پایان برسد. 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی(46 آنتونی گولچ)، محسن ربیع‌خواه(46 محمد آرام طبع)، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی(76 محمد رحمتی)، ساسان انصاری(46 فرشاد احمدزاده)، محسن مسلمان(66 احسان علوان زاده)، امید عالیشاه (66 شهاب زاهدی)و علی علیپور

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز