قنبرپور: سلامت کاری، کشف استعداد و ارتقا رتبه در جدول، ترتیب اولویت‌های ما در رده‌های پایه پرسپولیس است

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۴:۱۱
کد خبر: ۴۳۰۰۹۰
قنبرپور: سلامت کاری، کشف استعداد و ارتقا رتبه در جدول، ترتیب اولویت‌های ما در رده‌های پایه پرسپولیس است
رئیس آکادمی پرسپولیس گفت: اولویت‌های پرسپولیس در تیم‌های پایه به ترتیب؛ سلامت کاری و اخلاق، تحویل استعدادهای برتر به رده‌های بالاتر و در نهایت ارتقاء سطح رتبه تیم‌ها است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تیم‌های پایه پرسپولیس تقریبا از نظر بازیکن بسته شده‌اند. البته مربیان هنوز هم نفرات را رصد می‌کنند و اگر چهره‌های شاخصی معرفی شوند، جذب خواهند شد. ما همچنین هر 10 روز یک بار نشستی با مربیان داریم تا مسائل و شرایط تیم‌های پایه را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: سال قبل در زمینه نتیجه از شرایط تیم‌های پایه رضایت نداشتیم. البته در یکی از رده‌ها نتیجه خوب بود و در یکی دیگر از رده‌ها هم پیشرفت خوبی ایجاد شد و در این فصل به دنبال کسب نتایج بهتر هستیم. از میان مواردی که در این فصل به دنبالش هستیم، حفظ سلامت کاری در رده‌های پایه است که همواره در تمام ادوار مورد تاکید باشگاه قرار داشته است و در این دوره نیز در اولویت قرار دارد.

قنبرپور خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی به عنوان اولین اولویت فنی، کشف و پرورش بازیکنان قرار دارد و انتظار داریم مربیان هر رده نفرات برگزیده و شاخصی را تحویل رده‌های بالاتر دهند که بر همین اساس باید در پایان این فصل نفراتی به تیم اصلی معرفی شوند. هدفگذاری بعدی در تیم‌های پایه در این فصل نیز به ارتقاء رتبه و رده تیم‌ها در جدول مربوط می‌شود.

رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس در پایان تصریح کرد: با وجود مشکلات زیاد در رده‌های پایه، با توجه به علاقمندی فراوان استعدادهای فوتبال و خانواده‌های آنها به پرسپولیس و همچنین تلاش‌های مربیان، بازیکنان خوبی در سال‌های گذشته در تیم‌های پایه پرسپولیس رشد کرده‌اند اما در نهایت دیگران از آن بهره‌مند شده‌اند و قطعا ضمن اینکه تلاش کرده‌ایم بعضی از این نفرات را به تیم‌های پایه پرسپولیس برگردانیم به دنبال حفظ استعدادها و بهره‌مند شدن خود باشگاه از آنها هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز