غلامی: انگیزه مان برای تکرار قهرمانی آسیا قابل وصف نیست

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۳۶:۵۹
کد خبر: ۴۳۰۸۵۳
کاپیتان تیم ملی معتقد است با جوانگرایی که در تیم ملی فوتسال بانوان رخ داده، تمامی بازیکنان با انگیزه و تلاش مضاعف برای موفقیت فوتسال بانوان تلاش می کنند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری تمرینات این تیم گفت: حدود دو ماه است که تمرینات سنگین و مستمر بدنسازی را زیر نظر کادر فنی و بدنسازی برگزار می کنیم تا با آمادگی کامل در مسابقات پیش رو حاضر شویم. بر همین اساس در حین تمرینات، تست های هوازی، سرعت و چابک و وزنه را انجام دادیم.

وی در ادامه با  استقبال از جوانگرایی که در تیم ملی فوتسال بانوان صورت گرفته گفت: خوشبختانه با تدابیر خوبی که کادر فنی برای رشد و توسعه و پشتوانه سازی تیم ملی فوتسال بانوان در نظر گرفته اند، اکنون شاهد حضور بازیکنان جوان و با انگیزه هستیم که تمرینات خود را با جدیت هرچه تمام دنبال می کنند و خوشبختانه روند برگزاری تمریناتمان شاداب و با انگیزه است.
 
کاپیتان تیم  ملی بیان کرد: پس از بدنسازی و تمرینات مختلف ، تمرکزمان بر روی فعالیتهای تکنیکی وتاکتیکی خواهد بود که کادر فنی در زمان لازم آنرا اعلام می کند. اولین دیدار مهمی که پیش رو داریم بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه است. ما هر ساله با این تیم بازی دوستانه برگزار می کنیم و از لحاظ کسب تجربه و فنی نسبت به دور های قبل روند توسعه ای داریم. در واقع هر چقدر تعداد بازیهای تدارکاتی و دوستانه بیشتر باشد، بازیکنان آمادگی و شرایط مطلوبی به دست می آورند. 
 
وی گفت: در آذر ماه قرار است تا مسابقات جام جهانی داشته باشیم و سپس مهمترین رویداد بازیهای داخل سالن ترکمنستان است که در سال آینده برگزار می شود. برای حفظ عنوان قهرمانی و تکرار این عنوان با انگیزه ای بالا تلاش می کنیم. بازیکنان جوان و با تجربه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و بدون شک با تلاش وهمدلی به هدفمان خواهیم رسید. اکنون توقع مسئولین و مردم از ما بالا رفته و می خواهیم بار دیگر با تکرار عنوان قهرمانی، مزد ماهها تلاشمان را بگیریم.
 
کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: بدون شک حمایت های بیش از پیش مسئولان فدراسیون و کمیته بانوان ، انگیزه ای مضاعف به ما می دهد تا برای  رسیدن به هدفمان تلاش کرده و به انتظارات مسئولان به بهترین نحو ممکن پاسخ دهیم. کار سختی را پیش رو داریم اما از هیچ تلاشی برای قهرمانی دریغ نمی کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز