والیبال قهرمانی جوانان آسیا؛

کریمی: با دعای خیر مردم کره جنوبی را هم شکست می دهیم

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۱:۲۹
کد خبر: ۴۳۰۸۶۵
کریمی: با دعای خیر مردم کره جنوبی را هم شکست می دهیم
پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: کره جنوبی تیم خوبی است، اما با دعای خیر مردم آن تیم را هم شکست می دهیم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، جواد کریمی پس از پیروزی 3 بر صفر برابر سریلانکا در مرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود. سریلانکا در رده نوجوانان توانسته بود عنوان پنجم را کسب کند و در این مسابقات هم با دو پیروزی و یک شکست به مرحله دوم صعود کرد.

وی ادامه داد: آنالیزور و مربیان ما فیلم بازی های سریلانکا را تهیه و بررسی کردند و نقاط ضعف و قوت آنها را به ما اعلام کرده بودند. با توجه به همین اطلاعاتی که داشتیم توانستیم برنامه های خود را در زمین اجرا کرده و به پیروزی برسیم. ما امروز سرویس های خیلی خوبی زدیم و در ادامه دفاع روی تور خوبی داشته باشیم.

پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران با اشاره به بازی فردا مقابل کره جنوبی خاطرنشان کرد: کره جنوبی همیشه تیم خوبی است. امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم در آن مسابقه هم به پیروزی برسیم و به عنوان تیم صدرنشین وارد مرحله بعدی رقابت های شویم.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال آسیا از شنبه 19 تا یکشنبه 27 تیرماه سال 95 به میزبان چین تایپه برگزار می شود که جوانان ایران در پنجمین مسابقه خود فردا مقابل  کره جنوبی قرار میگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز