ورزشکاران المپیکی را بیشتر بشناسید؛

همراه با کیمیا علیزاده در المپیک ریو

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۶:۳۵
کد خبر: ۴۳۲۵۱۰
کیمیا علیزاده توانست نخستین مدال تاریخ تکواندوی زنان ایران را در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۵ روسیه کسب کند

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، در این دوره از رقابت‌های المپیک 2016 تیم ملی تکواندو ایران توانست چهار سهمیه را کسب کند که در این میان در بخش بانوان یک نفر و بخش مردان سه سهمیه را به دست آورد. کیمیا علیزاده تنها نماینده بانوان دوومیدانی‌کار ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریو خواهد بود.

کیمیا علیزاده متولد 1377 در کرج به دنیا آمد، وی توانست نخستین مدال تاریخ تکواندوی زنان ایران را در مسابقات قهرمانی جهان  ۲۰۱۵ روسیه کسب کند، علیزاده در مسابقات جهانی در وزن ۵۷ کیلوگرم شرکت داشت.

کیمیا علیزاده با کسب مدال طلا در مسابقات تکواندو قاره‌ای کسب سهمیه المپیک در مانیل فیلیپین، توانست جواز حضور در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ را کسب کند.کیمیا علیزاده در دیدار نهایی مقابل فاناپا هارن سوجینگ از تایلند به برتری ۳ بر ۲ دست یافت. در این مسابقات پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل شالها فیتریانا از اندونزی به برتری قاطع ۱۹ بر صفر دست یافت و در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۵ بر ۲ از سد تکواندوکار نپالی گذشت.

وی در گفتگو با رسانه‌های مختلف  آمادگی خود را برای بازی‌های المپیک اعلام کرد و در این رقابت‌ها بتواند به نتایج مطلوبی دست یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز