جودو مظلوم واقع شده است

محجوب: در المپیک با همه توان می‌جنگم

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۷:۴۸
کد خبر: ۴۳۳۸۵۹
قهرمان سنگین وزن المپیکی جودوی ایران گفت: با تمام تمرکزم به رقابت‌های المپیک خواهم رفت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، جواد محجوب قهرمان سنگین وزن المپیکی جودوی ایران گفت: من به شخصه اکنون به یک نقطه و هدف بزرگ چشم دوخته ام و تمام هدف گیری‌های من روی این نقطه متمرکز شده و آنهم المپیک ریودوژانیرو است.

قهرمان سنگین وزن المپیکی جودوی ایران که این روزها به همراه سعید ملایی و علیرضا خجسته در آکادمی ملی المپیک سخت مشغول آماده سازی خود جهت حضور در المپیک هستند افزود: الان وقت نداریم که به چیزی جز المپیک فکر کنیم. از همه دوستان و رسانه ها و خبرنگاران محترم هم عذرخواهی می کنم اگر نمی توانم پاسخگوی این خوبان و عزیزان باشم چون تصمیم گرفته ام تلفن و گوشی همراه و همه راههای ارتباطی را قطع کنم تا تمرکزم را از دست ندهم. المپیک اهمیت بسیار بالایی دارد و من می بینم هر کدام از قهرمانان و بزرگان جودو که سابقه حضور در المپیک را دارند وقتی به ما می رسند می گویند ای کاش ما قدر آن لحظات را بیشتر می دانستیم و تشکر می کنم که این تجربیات را در اختیار ما قرار می دهند.

جوان سخت کوش چنارانی تیم ملی جودو اضافه کرد: می رویم تا در میدان المپیک تا پای جان بجنگیم. اصلا نمی خواهم بعد از مسابقات بگویم ای کاش اینکار را می کردم و یا آن کار را نمی کردم. باید برویم و بجنگیم و خداهم کمک کند و با دعای مردم یک تحولی را در جودو پس از سالها رقم بزنیم.

محجوب گفت: جودو نیاز به یک چنین اتفاق بزرگی دارد. من یقین دارم که با کسب مدال من و یا دو قهرمان هم تیمی ام تمام اتفاقات گذشته به فراموشی سپرده می شود و همه اینها را مد نظر دارم. استرسی هم ندارم چون با این 22 نفری که در وزن من هستند من با 20 نفر از آنها طی این دو سه سال بارها مبارزه کرده ام. برده ام، باخته ام، تمام زیر و بم یکدیگر را می دانیم. آنها آدم فضایی نیستند. پس اگر شرایط را خودمان خوب رقم بزنیم و با فکری آزاد و روحیه ایی بالا به میدان المپیک برویم انشاله و به امید خدا بادعای خیر مردم اتفاق خوبی در المپیک برای جودو رقم خواهد خورد. باور کنید جودو مظلوم واقع شده و دوست دارم جودو از این مظلومیت خارج شود. باید مردم بدانند که ظرفیت و پتانسیل جودو خیلی بالاتر این این حرفهاست. بنابراین تمام توان خود را گذاشته ایم تا این امر مهم را در المپیک به اثبات برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز