گسترش تیم یکدستی است

خطیبی: برای موفقیت ماشین سازی تمام تلاشم را خواهم کرد

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۵:۳۴
کد خبر: ۴۳۹۱۱۷
خطیبی: برای موفقیت ماشین سازی تمام تلاشم را خواهم کرد
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: مردم آذربایجان دوست دارند هر سه تیم لیگ برتری تبریز نتیجه خوبی بگیرند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، رسول خطیبی عصر یکشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی دو تیم ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس هتل شهریار تبریز گفت: فردا بازی سختی مقابل تیم همشهری و خوب گسترش فولاد داریم که باید همچون هفته قبل در مقابل این تیم نیز نتیجه خوبی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه ما گول بازی هفته گذشته گسترش فولاد را نمی خوریم، ادامه داد: گسترش تیم یکدستی است و امیدواریم در کنار دوستی هایمان برای گرفتن سه امتیاز به میدان برویم.

خطیبی درخصوص شناختش از تیم گسترش فولاد گفت: این تیم را آنالیز کرده ایم و به نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا هستیم و امیدواریم بتوانیم سه، چهار بازیکن تاثیرگذار این تیم را مهار کنیم و به سه امتیاز این بازی برسیم.

سرمربی ماشین سازی با اشاره به خوشحالی خودش از اینکه دوباره در زادگاهش سرمربیگری می کند، افزود: برای موفقیت تیم ماشین سازی در لیگ برتر تمام تلاش خود را خواهم کرد و امیدوارم خواسته های باشگاه را پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه فعلا تیم ها شناخت کافی از هم ندارند، ابراز داشت: از هفته چهارم به بعد تیم ها از هم شناخت کافی را بدست خواهند آورد.

خطیبی درخصوص پیروزی هفته قبل تیمش برابر فولادراظهار داشت: بازی سختی در هوای بسیار گرم اهواز داشتیم که پیروزی خوبی بدست آوردیم و امیدوارم روند ما ادامه پیدا کند ولی آن مسابقه تمام شد و اکنون باید به مسابقه فردا فکر کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز