روی طرح و برنامه صاحب موقعیت شدیم

مهاجری: می توانستیم سه امتیاز دربی را بگیریم

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۱:۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۳۹۱۴۳
مهاجری: می توانستیم سه امتیاز دربی را بگیریم
سرمربی پدیده گفت: تیم ما موقعیت‌ های زیادی داشت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار با سیاه‌جامگان اظهار داشت: فوتبال خوبی را تماشا کردیم. برخلاف نامش که دربی بود اما دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند.به رغم اینکه استراحت ما از سیاه‌جامگان کمتر بود و تنها دو روز برای ریکاوری و تمرین وقت داشتیم اما خوب کار کردیم.

وی افزود: از موقعیت‌های متعد‌دی که داشتیم آن توپی که نباید، گل می‌شد گل شد. به کاظمی تبریک می‌گویم. به داور مسابقه خسته‌نباشید می‌گویم. هفته گذشته خطا روی محسن یوسفی به نظرم خیلی خطاتر بود تا پنالتی هفته پیشی که گرفته‌ شد برای سپاهان. خواهشم این است که یکسان‌ سازی شود تا حق تیم‌ها تضییع نشود.

مهاجری گفت: کفه ترازو شاید به لحاظ نتیجه به نفع سیاه‌جامگان بود، اما واقعا تیم ما موقعیت‌های زیادی داشت. روی طرح و برنامه صاحب موقعیت شدیم اما روز خوب گلر سیاه‌جامگان بود که به وی تبریک می‌گویم. شرمنده بچه‌های تیمم شدم چون واقعا زحمت کشیدند. ما می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم اما قسمت نبود و به بازی‌های بعد می‌اندیشیم.

وی درخصوص استفاده همزمان از کفشگری و خرسندنیا افزود: از Gps علم روز استفاده می‌کنیم و می‌دانستیم که کریم احمدی در آستانه مصدومیت قرار دارد. کمندانی هم مصدوم بود. از زوج کفشگری و خرسندنیا راضی بودم.تماشاگر روز خوبی را برای فوتبال مشهد رقم زد. امروز رقابت ما تمام شد، از اینجا به بعد باید در کنار هم و با وحدت عمل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز