رضا شجیع در گفتگو با برنا:

درب استادیوم آزادی به روی مردم باز خواهد شد/ اولین مدرسه طبیعت در تهران افتتاح می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۳:۳۳
کد خبر: ۴۴۰۴۱۶
درب استادیوم آزادی به روی مردم باز خواهد شد/ اولین مدرسه طبیعت در تهران افتتاح می‌شود
سرپرست دفتر محیط زیست وزارت ورزش و جوانان گفت: برای اولین بار قرار است مدرسه طبیعت به نام مدرسه طبیعت ورزش در استادیوم آزادی تاسیس شود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، رضا شجیع سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان درخصوص تاسیس مدرسه طبیعت در استادیوم آزادی صحبت کرد.

شجیع در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به توافق دفتر محیط زیست وزارت ورزش و جوانان با استادیوم آزادی برای تاسیس این مدرسه اظهار داشت: درخصوص تاسیس مدرسه طبیعت هنوز قراردادی با استادیوم آزادی بسته نشده ولی توافقات اولیه را با آقای طباطبایی انجام داده‌ایم که قصد داریم به سرعت کار این پروژه را آغاز کنیم.

وی در ادامه افزود: حدود 40 مدرسه طبیعت در سراسر کشور تابحال تشکیل شده است ولی در تهران برای اولین بار قرار است مدرسه طبیعت به نام مدرسه طبیعت ورزش در استادیوم آزادی تاسیس شود. برای مدیریت این مدرسه نیز قرار است از استاد وهاب‌زاده رییس بنیاد مدرسه طبیعت استفاده کنیم که خود ایشان یکی از کسانی هستند که سابقه طولانی در بخش فعالیت‌های محیط زیستی دارند.

سرپرست دفتر محیط زیست وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: از آنجا که قصد داریم استادیوم آزادی را تبدیل به استادیوم سبز کنیم باید شرایطی مهیا شود که درب این استادیوم به روی عموم مردم باز شود و فقط این ورزشگاه برای انجام رقابت‌های ورزشی نباشد. با برنامه‌ای که در وزارت ورزش و جوانان تدوین کرده‌ایم به زودی شاهد خواهیم بود که با تاسیس مدرسه طبیعت ورزش، تعداد زیادی از نوجوانان برای داشتن شهری پاک و محیطی عاری از ناپاکی تلاش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز