هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

همسایه‌ها به دنبال اسباب‌ کشی!

۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۰۸:۲۹:۴۸
کد خبر: ۴۴۰۷۳۲
همسایه‌ها به دنبال اسباب‌ کشی!
حضور وحید طالب‌لو، گل خوردن شاگردان سعدآوی را بیش از پیش سخت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، به نظر می رسد نبود قاسم حدادی فر واقعا به ضرر یحیی تمام شد چرا که اکنون ذوب آهن نتیجه نمی‌گیرد و همین موضوع باعث نگرانی سعید آذری شده است. مدیرعامل سبزهای اصفهان به شروع بد تیم اعتراض کرد و پس از آن یحیی از خود و تیمش دفاع کرد تا به طور موقت کنار گذاشته شود! حالا علاوه بر عدم نتیجه گیری این موضوع نیز حاشیه ها را چندبرابر می‌کند و اصلا مشخص نیست چرا درست در شرایطی که تیم نیاز به آرامش و تمرکز دارد، این رفتارها سر زده می‌شوند. قهرمان جام حذفی و سوپرجام از دوبازی یک امتیاز گرفته و حالا باید به مصاف فولادی برود که سوغات سفرش به تهران 11چمدان روحیه است!

زنبورهای قرمز در خانه از پس ماشین تبریزی بر نیامدند اما در هیاهوی آزادی، یک امتیاز از پرامیدترین تیم فصل شانزدهم گرفتند تا خط قرمزی بر خیال آسوده تیم اصفهانی کشیده باشند. انگیزه بالا، گرمای اهواز و تماشاگران جنوبی، سه عاملی هستند که فولاد را حداقل روی کاغذ پیش می‌اندازند. ضمن اینکه قرمزها نام بزرگی را درون قفس توری خود می‌بینند. وحید طالب لو هم انگیزه زیادی برای خودنمایی دارد و قطعا حضور او گل خوردن شاگردان نعیم را بیش از پیش سخت خواهد کرد. همچنین بازگشت مهرداد بایرامی هم عیار تهاجمی تیم اهوازی را بالا می‌برد و بنابراین فولاد به دلایل زیادی می‌تواند به خوبی از پس ذوب آهن برآید. مگر اینکه دوباره ذوب آهن، ذوب آهن شود و پاس های معروف اصفهانی در این بازی گل کند، آنگاه تجربه و دقت سبزها مسئله ای است که نتیجه بازی را به سود تیم یحیی خواهد کرد.

به هرحال به نظر نمی‌رسد این بازی به تقسیم امتیازات ختم شود. هردو همسایه ته جدولی به برد احتیاج دارند تا از ته جدول جدا شوند. صعود باعث خوشبختی خواهد شد و درجا زدن ریشه ها را در ته جدول محکمتر خواهد کرد!

فولاد  – ذوب آهن  / ورزشگاه غدیر اهواز-ساعت 20:30دقیقه

داور: روح اله شریفی / کمک‌ها: حمزه علی سلیمی – فرهاد مروجی / داورچهارم: وحید صالحی / ناظر: عبداله باعزم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز