فوتبال پایه باید تقویت شود

علیزاده: استعدایاب‌ها، معمار آینده فوتبال کشور هستند

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۴:۴۲
کد خبر: ۴۴۱۷۰۴
علیزاده: استعدایاب‌ها، معمار آینده فوتبال کشور هستند
رییس آکادمی ملی فوتبال گفت: استعدایاب‌ها، معمار آینده فوتبال کشور محسوب می‌شوند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، محمدحسین علیزاده رییس آکادمی ملی فوتبال گفت: این دوره با مساعدت و همکاری کمیته بانوان و آکادمی ملی فوتبال شکل گرفت، رییس فدراسیون فوتبال تمرکز و علاقه خاصی به توسعه فوتبال پایه دارد، بر همین اساس با برگزاری این دوره ها که امتداد خواهد داشت.

وی در ادامه بیان کرد: اطلاعاتی که از فوتبال بانوان درسطح جهانی است، ایران در آسیا جزء بهترین کشورها در بحث حمایت از بانوان بوده و در فوتبال بانوان سرمایه گذاری ویژه‌ای کرده است، با حمایت‌های مسئولان فدراسیون و تلاش‌های بانوان در این زمینه، می تواند موفق شود.
 
رییس آکادمی ملی فوتبال ادامه داد: علاقمندی بالایی از سوی بانوان و فعالیت در بخش فوتبال پایه وجود دارد و امیدوارم با برنامه ریزی و برگزاری فستیوال‌ها با کمک بانوان، بتوانیم ساماندهی دقیقی را در این زمینه انجام شود. سال گذشته نخستین فسیتوال دختران در کردان کرج با حضور 300 فوتبال آموز برگزار شد و امسال با برگزاری این فستیوال در رامسر شاهد حضور بیشتری از فوتبال آموزان دختر هستیم.
 
علیزاده در ادامه خطاب به شرکت کنندگان حاضر در این دوره آموزشی گفت: استعدایاب‌ها، معمار آینده فوتبال کشور هستند، از کادر فنی تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال بانوان و دیگر شرکت کنندگان حاضر در این دوره  معماری را به درستی انجام دهید و بازیکنان مستعد و نخبه را شناسایی و در جهت رشد و توسعه آنها گام بردارید. این اتفاق در بخش پسران رخ داد و اکنون شاهد هستیم که نزدیک به 70 درصد بازیکنان تیم‌های ملی زیر 13 و 14 سال از فستیوال پسران آمده اند و این امر نشان می دهد که مسیر درستی را طی می کنیم. 
 
وی در پایان گفت: معتقدم که کمیته بانوان و فدراسیون فوتبال به  استعدایاب ها اعتماد کرده و امیدوارم با حضور در دوره های مختلف، بهترین بهره را از دانش فنی و دانش تئوری داشته  تا در آینده فوتبال مستحکم و با برنامه در چارچوب فعالیت‌های بانوان شاهد شویم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز