تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی آغاز شد

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۸:۱۴
کد خبر: ۴۴۲۲۵۶
تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی از 15 مرداد در کمپ تیم های ملی آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی از 15 مرداد در کمپ تیم های ملی آغاز شد و امروز صبح آخرین جلسه تمرینی را پشت سر گذاشت.

تمرینات ملی پوشان فوتبال ساحلی  امروز از ساعت 9 صبح آغاز شد، ابتدا بازیکنان زیر نظر عباس هاشم پور و علی نادری مربیان تیم ملی بدن های خود را به مدت 15 دقیقه گرم کردند.
 
محمد حسین میرشمسی سرمربی تیم ملی اهداف تمرینی را برای بازیکنان تشریح کرد و مقرر شد شروع بازی از سوی دروازه‌بان‌ها و کنترل توپ توسط مهاجمان و زدن ضربه قیچی برگردان، نخستین بخش از تمرین امروز بود.
 
بازیکنان تیم ملی پس از انجام این بخش از تمرینات به دستورات سرمربی تیم ملی شامل نحوه یارگیری بازیکنان حریف گوش فرا دادند.
 
میرشمسی بیان کرد:  مدافعان به هنگام پرتاپ توپ توسط دروازه‌بان حریف باید تمرکز اصلی خود را در ابتدا روی فضا گیری و پس از آن روی دریافت یا دفع توپ ارسالی و مالکیت توپ قرار دهند تا بازیکن حریف از جریان بازی خارج کنند و  مالک توپ شوند و ضد حمله را ترتیب دهند.
 
بازی درون تیمی قسمت دیگر تمرینات امروز را تشکیل داد و بازیکنان در قالب دو گروه به بازی درون تیمی پرداختند، همچنین سرمربی و مربیان تیم ملی نکات لازم را در جریان بازی به بازیکنان گوشزد می کردند.
 
بازیکنان پس از پایان تمرین و سرد کردن بدن های خود جهت استراحت به هتل رفتنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز