همراه المپیک ریو

ساریچ و سیمون نسخه ماتادورها را پیچیدند/ پیروزی ارزشمند تیم بسکتبال برزیل در نخستین گام

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۱:۵۶
کد خبر: ۴۴۲۷۲۹
ساریچ و سیمون نسخه ماتادورها را پیچیدند/ پیروزی ارزشمند تیم بسکتبال برزیل در نخستین گام
تیم بسکتبال اسپاانیا نخستین دیدار خود را در المپیک ریو به کرواسی واگذار کرد و برزیل هم لیتوانی را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های بسکتبال سی و یکمین دوره رقابت‌های المپیک، بامداد امروز اسپانیا، نایب قهرمان المپیک و قهرمان اروپا مقابل کرواسی به میدان رفت و در پایان دیداری نزدیک 72 بر 70 بازنده شد. 

اسپانیا ابتدا نمایش خوبی داشت و در کوارتر نخست به برتری 21 بر 13 رسید. 10 دقیقه دوم اما به کروات‌ها تعلق داشت و این تیم با بازی خوب مهره‌هایی مانند داریو ساریچ، کرانوسلاو سیمون و مارکو آپارویچ با حساب 19 بر 17 پیروز شد اما در مجموع اسپانیا 38 بر 32 برنده به رختکن رفت. 

پائو گسول، سنتر سرشناس اسپانیا همراه سرخیو یول، رودی فرناندز و نیکولا میروتیچ در 10 دقیقه سوم بازهم برتری را به اردوی ماتادورها آورد تا این تیم 16 بر 15 کوارتر سوم را به نام خود ثبت کند و در مجموع 54 بر 47 پیش باشد. 

10 دقیقه پایانی اما همه معادلات را برهم زد و کروات‌ها با نمایشی هوشمندانه و مدیریت زمان بازی ضمن کسب برتری 25 بر 16، در مجموع 72 بر 70 مقابل قهرمان اروپا به پیروزی رسیدند. 

در دیگر دیدارهای امروز، آرژانتین با حساب 94 بر 66 مقابل نیجریه برنده شد و برزیل هم مقابل لیتوانی 82 بر 76 به پیروزی رسید تا بردی ارزشمند در دیدار نخست به نام میزبان نوشته شود. 

در بسکتبال زنان هم تیم استرالیا 61 بر 56 ترکیه را شکست داد و فرانسه در دیداری نفس‌گیر بلاروس را 73 بر 72 از پیش رو برداشت. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز