همراه با المپیک ریو

حدادی با برادران هارتینگ همگروه شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۳:۱۴
کد خبر: ۴۴۴۶۰۸
حدادی با برادران هارتینگ همگروه شد
نایب قهرمان المپیک لندن با مدعیان کسب مدال المپیک ریو در یک گروه رقابت می‌‍کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا،  سایت مسابقات المپیک 2016 ریو، دسته بندی شرکت کنندگان رشته پرتاب دیسک را اعلام کرد و حریفان محمود صمیمی و احسان حدادی در دو گروه (A) و (B) مشخص شدند.

صمیمی که با ثبت رکورد 65 متر در سال 2016 عازم ریو شده است، با پرتابگران برجسته‌ای مانند گرد کانتر از استونی، پیوتر مالاخوفسکی از  لهستان، دنیل جیسینسکی آلمانب و بن هارادین از استرالیا هم گروه است. وی در گروه 17 نفره (A) با حریفان خود در مرحله مقدماتی به رقابت خواهد پرداخت تا برای صعود به مرحله نهایی رکورد قابل قبولی را به ثبت برساند. مسابقه صمیمی از ساعت 17 امروز (جمعه) 22 مرداد برگزار خواهد شد.

در گروه (B) مرحله مقدماتی پرتاب دیسک مردان، احسان حدادی، نایب قهرمان المپیک 2012 لندن نیز با حریفانی چون روبرت هارتینگ، کریستوف هارتینگ از  آلمان، ،  ویکاس گودا از  هند، روبرت اوربانک و زولاتان کوواگو از  لهستان هم گروه است. حدادی برای صعود ازاین گروه 18 نفره، به نتیجه ای بهتر از رکوردهای ثبت شده خود در سال 2016 نیاز دارد. رقابت حدادی در مرحله مقدماتی از ساعت 18:25 امروز(دوشنبه) 22 مرداد پیگیری می شود.

در صورت صعود حدادی و صمیمی به جمع 12 پرتابگر برتر، رقابت برای حضور در جمع 8 نفر فینالیست پرتاب دیسک مردان نیز، از ساعت 18:20 روز شنبه 23 مرداد انجام خواهد شد.

 ویرجیلیوس الکنا از لیتوانی با رکورد 69 متر و 89 سانتیمتر که سال 2004 به ثبت رساند، رکوردار المپیک است. رکورد جهانی این ماده هم در اختیار یورگن شولت آلمانی است. وی با ثبت رکورد 74 متر و 8 سانتیمتر متر در سال 1986، همچنان برترین پرتابگر دیسک دنیاست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز