تاج به اردوی تیم ملی فوتبال رفت +عکس

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۳:۳۶
کد خبر: ۴۴۴۸۹۲
تاج به اردوی تیم ملی فوتبال رفت +عکس
در آستانه سفر تیم ملی فوتبال ایران به ایتالیا، رییس فدراسیون فوتبال در اردوی این تیم حاضر شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در آستانه سفر تیم ملی فوتبال ایران به ایتالیا مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به همراه محمدرضا ساکت، رییس سازمان تیم‌های ملی در اردوی این تیم حاضر شدند.

اوسیانو مربی تیم ملی فوتبال ایران  درباره اضافه شدن جواد نکونام به کادر فنی تیم ملی گفت: به نکونام بابت حضورش در کادر فنی تیم ملی تبریک می گویم، اکنون  تیم ملی در سطح آسیا در جایگاه اول قرار دارد، و باید برای افزایش سطح کیفی تیم ملی همه تلاش خود را به کار ببریم.
 
در ادامه  مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال با اعلام حمایت دوباره فدراسیون فوتبال از کارلوس کی روش و تیم ملی بیان کرد: فدراسیون فوتبال  از مجموعه تیم ملی حمایت جدی می‌کند و این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: کی روش یک مربی با دانش و بسیار سیستماتیک است، وی از شخصیت  کاریزماتیکی برخوردار است و  این مربی عملکرد خود را  به شکل  سیستماتیک پیش می‌برد. 
 
رییس فدراسیون فوتبال هم درباره اضافه شدن جواد نکونام به کادر فنی تیم ملی اضافه کرد: از قبل این موضوع مورد موافقت بنده و سرمربی تیم ملی بود اما به دلایلی این موضوع کمی عقب افتاد، حضور نکونام در تیم ملی بسیار خوبی است که این موضوع با پیشنهاد کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال انجام شد.
 
وی با تاکید بر اینکه اولویت ارتقای تیم ملی است بیان کرد: توجه به تیم ملی سبب می‌شود که سطح کیفی لیگ‌برتر هم ارتقا یابد، همچنین باید به هر شکلی از تیم ملی حمایت شود و در این راستا اتفاقات فوتبالی سطح  کشور  هم تحت تاثیر تیم ملی خواهد بود.
 
23-1-1 (4)
 
 
23-1-1 (3)
 
23-1-1 (1)
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز