همراه با المپیک ریو؛

انوشیروانی: بنا استاد من است قصد رقابت ندارم/از طلای کیانوش خوشحال شدم

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۰۸:۳۳:۵۲
کد خبر: ۴۴۵۲۶۴
انوشیروانی: بنا استاد من است قصد رقابت ندارم/از طلای کیانوش خوشحال شدم
سرمربی تیم وزنه برداری ایران گفت: بنا استاد من است و از او راهنمایی می‌گیرم و آرزو می‌کنم در هر ٦ وزن تیم کشتی فرنگی به مدال طلا برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران درباره قهرمانی سهراب مرادی در رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک ریو بیان کرد:  در این چهار ماه خیلی تلاش کردیم و خوشحالم که کار تیم وزنه برداری با مدال طلا شروع شد.

وی درباره شکستن رکورد بنا در المپیک ٢٠١٢  جهت دریافت مدال ، اظهار داشت: بنا استاد من است و از او راهنمایی می‌گیرم، دو سه شب است که با هم صحبت می کنیم و او به من خیلی روحیه داده است. از وی ممنونم و آرزو می‌کنم در هر ٦ وزن تیم کشتی فرنگی به مدال طلا برسیم.

وی ادامه داد:  در چهار ماهی که به عنوان سرمربی مشغول فعالیت هستم، همه‌ی تلاشم را به کار بردم تا  اجازه ندهم تیم وارد حاشیه شود و از نظر روحی و روانی به هم بریزد، اکنون بازیکنان از نظر روحی و جسمانی به شرایط مناسب رسیدند .

انوشیروانی درباره کسب مدال طلا توسط کیانوش رستمی بیان کرد: زمانی که کیانوش به مدال طلا ر سید با همه وجودم خوشحال شدم،. کیانوش یک سرمایه بزرگ برای ورزش ایران است. به این دلاور برای کسب مدال طلایش تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پایان گفت: روز نخست که برای تماشای مسابقات وزنه برداری به سالن آمدم، حسرت اینکه که می‌توانستم در این المپیک شرکت کنم در دلم ماند اما قسمت این بود به عنوان مربی در  رقابت‌های المپیک2016 حضور یابم.

نظر شما
نظرات
سئو
|
-
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
باسلام ماشالله پهلوان
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز