مسابقات تور تنیس آسیا؛

۴۸ تنیسور در آزادی به مصاف هم می‌روند

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۴۵۴۲۹
۴۸ تنیسور در آزادی به مصاف هم می‌روند
48 تنیسور در مسابقات تور تنیس آسیا در مجموعه ورزشی آزادی 32 دیدار برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی تنیس کشورمان رقابت خود را در هفته دوم مسابقات تور تنیس آسیا در تهران آغاز کرد و هفته دوم مسابقات تور تنیس آسیا در مجموعه ورزشی آزادی تهران قرعه کشی شد، تا تنیسورها از امروز رقابت خود را برای رسیدن به جدول اصلی آغاز کنند.

در جدول مقدماتی بازی‌ها ۴۸ شرکت کننده از کشورهای عراق، هند و ایران حضور دارند و در پایان چهار تنیسور جواز حضور در جدول اصلی بازی‌ها را بدست می‌آورند و در نخستین روز رقابت‌ها ۳۲ دیدار برگزار می شود. 

هفته دوم مسابقات تور تنیس آسیا از ۲۴ لغایت ۲۹ مردادماه به مدت یک هفته در رده سنی آزاد آقایان در باشگاه تنیس آپت مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و در پایان مبلغ پنج هزار دلار به عنوان جایزه نقدی به نفرات برتر اهداء می‌شود، همچنین در پایان هفته نخست بازی‌ها محسن حسین زاده عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود.

لازم به ذکر است؛ مدیریت این مسابقات بر عهده بردیا صمصامى نیا است و محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان به عنوان سرداور هفته دوم به ترتیب به عنوان سرداوران هفته های اول و دوم حضور دارند و مسیح صلاح داور نشان سفید، آرمین آزاد پور، علی تهرانی، حسام جعفر بیگی و اکبر سربازی امر قضاوت را بر عهده خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز