محمودزاده: مسابقات لیگ دسته اول به بهترین شکل برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۰:۰۹
کد خبر: ۴۴۵۵۷۱
محمودزاده: مسابقات لیگ دسته اول به بهترین شکل برگزار می‌شود
مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول گفت: از بازیکنان و مربیان و مدیران باشگاه ها نیز می خواهم که صبوری و خویشتنداری بیشتری از خود نشان بدهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریبرز محمودزاده در مورد درگیری بازیکنان تیم خیبرخرم آباد با مربی تیم پارس جنوبی گفت: پیگیری‌های لازم را در این مورد انجام دادم و مشخص شد در جریان مسابقه دو تیم هیچ مساله حاشیه ای رخ نداده و فقط در پایان مسابقه و هنگام ورود  بازیکنان و کادر فنی دو تیم در راهرو رختکن متاسفانه بنابه گزارش ناظر مسابقه آقای کریم پور سه بازیکن خیبرخرم آباد به نام های پژمان صوری، احمد زارعی و فرزاد بهاری به طرف مربی پارس جنوبی آقای خورشیدی حمله ور شده اند و با کتک زدن این مربی آقای خورشیدی با صدمه ای که به سر ایشان وارد شد با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. ضمنا ورود نیروهای امنیتی و ناظر مسابقه تا آخرین لحظه پیگیر این مسایل بودند.

وی افزود: با توجه به اینکه در هفته‌های ابتدایی لیگ دسته اول هستیم با پیگیری کمیته مسابقات و ارایه گزارش به کمیته انضباطی این اتفاق برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد.

محمودزاده تصریح کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و هیات های برگزاری مسابقات تمام تلاش خود را می کنند تا مسابقات لیگ دسته اول به بهترین شکل ممکن برگزار شود. از بازیکنان و مربیان و مدیران باشگاه ها نیز می خواهم که صبوری و خویشتنداری بیشتری از خود نشان بدهند و ضمن رعایت قوانین و  با احترام به خود و حریفان بیش از گذشته به نکات اخلاقی در فوتبال توجه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز