برای دعوت به بازی خداحافظی روز ۴ شهریور؛

نکونام باید انتخاب کند؛ دایی یا کریمی؟/ شهریار باشد، جادوگر نیست!

۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۵:۰۶:۲۴
کد خبر: ۴۴۵۹۴۵
نکونام باید انتخاب کند؛ دایی یا کریمی؟/ شهریار باشد، جادوگر نیست!
جواد نکونام بنا دارد علی دایی و علی کریمی را برای حضور در این دیدار سمبلیک دعوت کند در حالی که چنین امکانی وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جواد نکونام قرار است در دیداری که روز چهارم شهریور ماه بین ستارگان سابق لالیگا و تیم یاران نکونام برگزار می شود از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

در این بازی دوستانه در یک آبیدال، کریستین کاربئو، فرناندو مورنیس، گایزکا مند تیا و... حضور خواهند داشت.
شنیده می شود جواد نکونام بنا دارد علی دایی و علی کریمی را برای حضور در این دیدار سمبلیک دعوت کند در حالی که چنین امکانی وجود ندارد.
نکونام چندی پیش در جمعی دوستانه اعلام کرد که قصد دارد این دو چهره فوتبالی را آشتی بدهد اما غیرممکن است او بتواند چنین کاری انجام دهد.
علی دایی و علی کریمی سالهاست با یکدیگر اختلاف دارند و هرگز این داستان به پایان نرسیده است، خیلی‌ها سعی کردند بین این دو طرف آشتی برقرار کنند اما هرگز موفق نشدند این مأموریت را به سرانجام برسانند.
البته مدتی است رابطه جواد نکونام با علی دایی بسیار مطلوب و حسنه شده است در حالی که مدتهاست شماره 6 رابطه‌ای با علی کریمی ندارد.
علی دایی و باشگاه نفت تهران در بازی با استقلال تهران از نکونام تقدیر می‌کند و قبل از آن جواد از آقای محسن جهان دعوت به عمل می‌آورد تا در مراسم حضور خداحافظی اش در یک موسسه خیریه به همراه عادل فردوسی پور شرکت کند.
این در حالیست که جادوگر از زمان قهر و جدایی از کادرفنی تیم ملی هنوز با نکونام گرم نگرفته و گفته می شود بخشی از آن ماجرا زیر سر این دومی بوده است.
حالا خودتان تصور کنید: علی کریمی با حضور در علی دایی در مراسم خداحافظی جواد نکونام شرکت می کند؟
جواب روشن است! جواد نکونام که به تازگی به جمع کادر فنی تیم ملی اضافه شده است باید از بین علی دایی و علی کریمی یکی را برای حضور در مراسم خداحافظی اش دعوت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز