همراه با المپیک ریو

آلمان قهرمان فوتبال زنان المپیک شد/ زشت‌ها نقره گرفتند!

۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۴:۲۹:۳۰
کد خبر: ۴۴۷۸۸۹
آلمان قهرمان فوتبال زنان المپیک شد/ زشت‌ها نقره گرفتند!
تیم فوتبال بانوان آلمان با پیروزی 2 بر یک مقابل سوئد به مقام قهرمانی المپیک ریو رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، دیدار فینال فوتبال زنان المپیک ریو ساعت یک بامداد امروز بین تیم‌های آلمان و سوئد در ورزشگاه ماراکانا آغاز شد و تیم زنان آلمان با برتری 2 بر یک به مقام قهرمانی و مدال طلا رسید. 

نیمه نخست این دیدار بدون عبور توپی از خط دروازه به پایان رسید اما با آغاز نیمه دوم، جنیفر ماروژان دقیقه 48 قفل دروازه هدویگ لیندال را گشود تا آلمان را یک بر صفر پیش بیاندازد. دقیقه 62 هم لیندا سیمبرانت، مدافع سوئد به اشتباه دروازه تیمش را برای دومین بار باز کرد تا با این گل به خودی کار شاگردان پیا سانیج سخت‌تر شود. 

5 دقیقه بعد استینا بلک استنیوس یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد تا اختلاف به حداقل برسد. سوئد دقایق پایانی سراسر حمله شد اما مقاومت خوب آلما شولت در سنگر آلمان‌ها و دفاع مستحکم مدافعان این تیم، نتیجه 2 بر یک تا پایان بازی حفظ شد و بانوان آلمان به مدال طلا و قهرمانی المپیک دست یافتند. 

سوئدی‌ها هم که با شکست تیم زنان برزیل در ریو منفور شده‌اند و به زعم تماشاگران برزیلی فوتبال زشت و دفاعی به نمایش می‌گذاشتند، به نایب‌قهرمانی و مدال نقره بسنده کردند. 

همچنین در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم تیم کانادا با همین نتیجه مقابل برزیل، میزبان المپیک ریو به برتری رسید و مدال برنز را به خود اختصاص داد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز