دیدارهای دوستانه امروز؛

همه بردند به جز استقلال / تقابل دایی و مرفاوی لغو شد

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۳:۵۱
کد خبر: ۴۴۸۸۳۹
همه بردند به جز استقلال / تقابل دایی و مرفاوی لغو شد
تیم های حاضر در لیگ برتر عصر امروز برای کسب آمادگی بیشتر دیدارهای دوستانه‌ای را برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عصر امروز تیم های لیگ برتری دیدارهای دوستانه‌ای را برگزار کردند تا در تعطیلات لیگ برتر به هماهنگی و آمادگی بیشتری برسند.

تیم استقلال تهران که روز گذشته بازی دوستانه را به تیم دسته دومی پاس همدان واگذار کرده بود امروز به مصاف تیم شهرداری فومن رفت و امید داشت با برد در این بازی پس از چندناکامی، روحیه خود را افزایش دهد. در این بازی همکاری جوانان استقلال در دقیقه10 باعث شد استقلال از حریف گمنام خودش پیش بیفتد. علی قربانی سانتر نورافکن را با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد تا آبی‌ها به برد امیدوار شوند اما حریف شمالی آنها در نیمه دوم توسط سعید دلاور گل تساوی را به ثمررساندند و بعد از آن استقلال نتوانست دروازه حریفش را باز کند تا این بازی نیز بدون برد برای شاگردان منصوریان به پایان برسد.

در دیگر دیدار امروز تیم پیکان با بازیکنان ذخیره و امید خودش به مصاف شهرداری‌بندرعباس رفت و توانست با گلزنی سجاد آشورى، شهریار مقانلو و پیمان رنجبرى، حریف خودش را سه بر صفر شکست دهد.

سپاهان نیز برای کسب آمادگی بیشتر به در ورزشگاه صفاییه مصاف شهرداری کاشان رفت و با گل های حسین فاضلی (2 گل) و رضا میرزایی توانست به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کند.

تازه وارد و شگفتی ساز لیگ شانزدهم هم در دیداری تدارکاتی و رسیدن به آمادگی لازم جهت حضور در ادامه مسابقات لیگ در مقابل تیم پتروکیان شوشتر قرار گرفت. نفت آبادان در این مسابقه توانست با گل های داریزاده و رشید، حریفش را 2بر0 شکست دهد.

علاوه براین‌ها قرار بود تیم‌های نفت تهران و صبای قم که هردو در سرعین اردوی آمادگی خود را برپا کرده‌اند نیز به مصاف هم بروند اما این بازی لغو شد تا نفت تهران بازی تدارکاتی خود را به روز سه‌شنبه و درمقابل تیمی دیگر موکول کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز