نشست مسئولین فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان خوزستان؛

طالقانی: از ورزشکاران جامعه فوتبال برای خدمتگذاری به زائرین دعوت می کنیم

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۴۲:۱۳
کد خبر: ۴۴۹۸۱۶
طالقانی: از ورزشکاران جامعه فوتبال برای خدمتگذاری به زائرین دعوت می کنیم
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پیش از ظهر امروز جلسه ای را به همراه رئیس و مشاور رئیس فدراسیون درراستای اجرای برنامه های خود برگزار کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان خوزستان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه سال گذشته هیات فوتبال تجربه ای را در راستای ایجاد موکب ابا عبدالله حسین(ع) داشته است، نشستی را با رئیس فدراسیون برگزار کرده و در این خصوص برنامه های خود را مطرح کردیم.

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان ادامه داد: قرار است تا این موکب به نام جامعه فوتبال کشور ایجاد شود و ما بتوانیم موسسه ای را در این زمینه تاسیس کنیم تا  هر ساله با فرار رسیدن ایام، شاهد حضورفعال جامعه فوتبال کشور باشیم.در همین راستا مراحل اولیه ثبت و تاسیس این موسسه و کد رهگیری از وزارت ارشاد گرفته شده و امروز اولین نشست خود را در رابطه با نحوه کار هیات امنا با مهدی تاج و محمدرضا ساکت برگزار کردیم.

طالقانی در ادامه بیان کرد: رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس هیات امنا و من نیز به عنوان مدیرعامل این موسسه کار خود را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم فرهنگ سازی خوبی در این زمینه داشته باشیم. قرار  است دو موکب را  در چزابه، شلمچه و با مرکزیت خرمشهر تاسیس کرده و در ایامی که مصادف با اربعین حسینی(ع) که از 15 آبانماه تا 2 آذرماه است، به زائرین عزیز خدمتگزاری کنیم.در این رابطه از ورزشکاران جامعه فوتبال نیز دعوت می کنیم تا در راستای ارج نهادن به این ایام عزیز و خدمت به زائرین، حضور داشته باشند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: در خصوص برنامه های و هزینه هایی که برای ایجاد دو موکب وجود داشت نیز تمامی مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و امیدوارم این امر با فرهنگ سازی ماندگار شود تا همگان با خدمت به زائرین این امام بزرگوار سهیم باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز