پیام تبریک رییس فدراسیون وزنه برداری به مناسبت هفته دولت

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۵۵:۴۰
کد خبر: ۴۴۹۸۲۲
پیام تبریک رییس فدراسیون وزنه برداری به مناسبت هفته دولت
رییس فدراسیون وزنه برداری به مناسبت هفته دولت پیام تبریک ارسال کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند به واسطه اهمیت و جایگاه والایی که دولتمردان در رشد و تعالی جامعه ای پویا دارند، ضمن گرامی داشتن این هفته؛ برای تمامی دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کارمندان خدوم ایران اسلامی آرزوی توفیقات روز افزون از خداوند منان مسئلت دارد.

متن پیام تبریک علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری به مناسبت هفته دولت و روز کارمند بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

هفته نخست شهریور ماه که مصادف با هفته دولت است، یادآور شهادت دو اسوه مجاهد دولت جمهوری اسلامی ایران شهیدان رجایی و باهنر است و چه شیرین است که نام و خاطره آنان به نام هفته دولت و روز کارمند گره بخورد و به عنوان یک سرمشق نمونه ، پایدار و ماندگار باشد.
هفته دولت یادآوری است برای خانواده بزرگ دولت و معیاری برای حرکت در مسیر نورانی خدمت صادقانه و روز کارمند بهانه ای است برای تجلیل ازانسان های شایسته ای که همه همت و تلاششان، گشایش امور خلق خدای بزرگ، رفع مشکلات، ایجاد آرامش در جامعه و کسب رضایت الهی است.
اینجانب ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند به تمامی کارکنان عزیز ادارات و آرزوی سلامت و سعادت برای ایشان، امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت کلیه فعالیتها و جلب رضای باریتعالی موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز