شناخت خوبی از ورزشکاران ایران دارم؛

سابرینا: اسکیت هنری ایران نیاز به برنامه‌ریزی بلند مدت دارد

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۲:۲۳
کد خبر: ۴۵۱۲۲۵
سابرینا: اسکیت هنری ایران نیاز به برنامه‌ریزی بلند مدت دارد
مربی آرژانتینی اسکیت هنری گفت: شناخت خوبی از ورزشکاران اسکیت هنری ایران دارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سابرینا مربی آرژانتینی اسکیت هنری که مقام‌های چهارم و پنجم جهانی در رشته اسکیت هنری را در کارنامه دارد و قهرمان سال های اخیر آمریکای جنوبی است در بدو ورود به ایران اظهار داشت: من از کشوری دور به تهران آمده‌ام و این حضور بی شک یک فرصت برای هر دو طرف است.

وی افزود: شناخت خوبی از ورزشکاران اسکیت هنری ایران دارم زیرا در سال‌های قبل با برخی از چهره‌های مطرح ایران رقابت داشتم. اسکیت هنری ایران پتانسیل و توانایی بسیاری دارد اما نیازمند برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت است و قصد دارم در روزهای حضورم در این کشور از تمام توانم برای موفقیت طرح‌هایی که دارم، بهره بگیرم.

این چهره مطرح اسکیت هنری جهان در پایان گفت: در روزهایی که در ایران هستم برنامه‌های مختلفی برای سطوح مختلف برای ورزشکاران و مربیان ایرانی دارم که امیدوارم با موفقیت و تمام و کمال به سرانجام برسانم، همچنین ورزشکاران ایرانی انگیزه بسیار دارند و این برای رشد اسکیت لازم است. برای من زندگی بدون اسکیت معنایی ندارد و این را در ایران و در جمع ورزشکاران ایرانی هم می بینم، آمده‌ام  در کنار هم کار کنیم تا موفق شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز