سهراب بختیاری‌زاده در گفتگو با برنا:

سیستم دفاعی مس رفسنجان نگذاشت به گل برسیم/ برای استقلال اهواز برنامه داریم

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۹:۳۴
کد خبر: ۴۵۴۵۷۸
سیستم دفاعی مس رفسنجان نگذاشت به گل برسیم/ برای استقلال اهواز برنامه داریم
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: مس رفسنجان دفاعی بازی کرد و اجازه گلزنی را از بازیکنانم گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک به مصاف مس رفسنجان رفت که در بازی خانگی با نتیجه مساوی متوقف شد.

سهراب بختیاری‌زاده سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره دیدار این تیم با مس رفسنجان در به خبرنگار برنا گفت: بازیکنان تیمم در طول بازی توانستند موقعیت‌های بسیاری خلق کنند و از روند بازی آنها بسیار راضی هستم.

وی ادامه داد: تیم حریف دفاعی بازی می‌کرد و اجازه گلزنی را از بازیکنانم گرفت. از عملکرد خط حمله تیمم راضی هستم و آنها توانستند در طول بازی موقعیت‌های خطرناک بسیاری به وجود آورند اما به دلیل دفاعی بازی کردن تیم حریف امکان گلزنی وجود نداشت.

بختیاری‌زاده با تاکید بر اینکه در نیمه دوم بازیکنان تیمم موقعیت بسیاری داشتند، افزود: بازیکنانم در هر هفته پیشرفت بسیاری می‌کنند و با انگیزه و هماهنگی بهتری نسبت به گذشته بازی می‌کنند و سطح کیفی فوتبال آنها ارتقا میابد.

وی درباره دیدار آینده این تیم با استقلال اهواز در هفته ششم، بیان کرد: بازی در بیرون از خانه  سختی‌های بسیاری به همراه دارد و با ایمان و اعتقادی که به بازیکنانم  دارم مطمئنم در اهواز می‌توانیم بازی خوبی داشته باشیم.

سرمربی مسجد سلیمان یادآور شد: با آمادگی کامل به مصاف استقلال اهواز می‌رویم. شرایط تیمی مناسب است و با تمرینات منظم برای رقابت با تیم استقلال اهواز آماده هستیم.

بختیاری‌زاده در پایان گفت: برای دیدار با استقلال اهواز تمرینات و آنالیز لازم انجام می‌شود و بر روی نقاط ضعف این تیم برنامه خاصی داریم. فقط برای رسیدن به سه امتیاز بازی به اهواز می‌رویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز