بسکتبال آسیاچلنج- تهران

بائرمن: دفاع «زون» ژاپن کار ما را سخت کرد/ وضعیت ارسلان مشخص نیست

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۲۰:۰۶
کد خبر: ۴۵۶۷۰۸
بائرمن: دفاع «زون» ژاپن کار ما را سخت کرد/ وضعیت ارسلان مشخص نیست
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است نوع دفاع تیم ژاپن باعث شد ایران به سختی به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، درک بائرمن پس از دیدار تیم‌های بسکتبال ایران و ژاپن که با برتری تیم کشورمان به پایان رسید، اظهار کرد: ما بازی بسیار سختی داشتیم، مقابل تیمی که بسیار خوب بازی می‌کرد. روش بازی ژاپن غیرمتعارف است که با دفاع زون کار را خیلی سخت می کند و ریتمی که به شما می‌دهد کار را سخت می‎کند. نمی دانم دفاع کردند که بازی را نزدیک کنند یا این که ببرند البته آنها به هدف خود نرسیدند اما ما رسیدیم.

وی ادامه داد: ژاپن تنها 57 امتیاز گرفت. آن ها شوتزن های خوبی دارند و این دفاع را من تنها 2 بار دیدم، یک بار تابستان گذشته در رده بندی جام ملت‌ها و یک بار هم امروز. مقابل این دفاع باید توپ را سریع پاس بدهیم. آنها با سه بازیکن روی حامد حدادی فشار می‌اوردند. ماهم باید سریع پاس می‌دادیم که این کار را کردیم اما نتوانستیم توپ های زیادی را گل کنیم. 

بائرمن درباره نحوه مقابله با دفاع ژاپن توضیح داد: قبل از این چنین  دفاعی ندیده بودم. هیچ نفری خالی نمی شد برای شوت زدن. خیلی غیرمتعارف بود. ما میدانستیم که این دفاع را می زنند اما در فاصله یک روز نمی توانستیم تیم را هماهنگ کنیم. زمانی که بازی می کردم خط سه امتیازی نبود و تیم مقابل اجازه داد من شوت بزنم اما این باعث شد کار بدتر بشود، چون همه انتظار داشتند گل بزنم. بدترین وضعیت بسکتبال این است که نتوانید گل بزنید اما به هرحال ما این بازی را بردیم. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره وضعیت ارسلان کاظمی و مصدومیت این بازیکن اظهار کرد: شما هیچوقت دوست ندارید ببینید بازیکنتان آسیب ببیند. ارسلان یک تورنمنت بسیار خوب را پشت سر گذاشت و مهره موثری برای ما بوده است. زود است درباره ارسلان صحبت کنیم. او باید به بیمارستان برود و mri بگیرد و آنوقت می‌توانیم درباره‌اش اظهار نظر کنیم. 

وی درباره تیم کره جنوبی گفت: کره تیم بسیار خوبی دارد. آنها از ژاپن بهترند. شماره 33 آنها یک پست 4 بسیار عالی است و سنتر آنها با شماره 15 بازیکن باکیفیتی است. فردا کارمان خیلی سخت است اما انشاالله می‌بریم و به عنوان نخست گروه می‌رسیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز