نباید از دست بچه‌ها عصبانی می‌شدم

حدادی: مقابل ژاپن زشت بازی کردیم!/ من به بازیکنان تیم ایران افتخار می‌کنم

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۹:۲۵:۱۳
کد خبر: ۴۵۷۲۰۱
حدادی: مقابل ژاپن زشت بازی کردیم!/ من به بازیکنان تیم ایران افتخار می‌کنم
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران تاکید کرد نبایداز دست هم‌تیمی‌هایش عصبی شود و به آنها افتخار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، حامد حدادی در پایان دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و کره جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: بعد از بازی زشتی که دیروز مقابل ژاپن انجام دادیم و خود ژاپنی‌ها باعث شدند زشت بازی کنیم، چون دفاع متمرکزی داشتند و برخی بازیکنان ما را آزاد گذاشته بودند، به این بازی آمدیم. 

وی افزود: بعد از بازی با ژاپن نشستم و به مسائل دفاعی فکر کردم. در این بازی خوشبختانه کره در کوارتر نخست تنها 4 امتیاز گرفت و در کوارتر دوم امتیازات بیشتری اندوختند. من به بازیکنان تیم ملی ایران و به بازی کنار آن‌ها افتخار می‌کنم و فکر می‌کنم در این مسابقات نتیجه خوبی بگیریم. 

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران درباره وضعیت خودش توضیح داد: از لحاظ بدنی کمی ناآماده‌ام و باید بهتر شوم اما از مربی خواستم من را در بازی بگذارد تا اگر کار گره خورد، بتوانم نفس داشته باشم و بجنگم. 

حدادی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا از بازیکنان تیم ملی دلخوری دارد که روی صندلی آخر نیمکت تنها می‌نشیند؟ گفت: ما 6 ماه است کنار هم تمرین می‌کنیم. انتظار دارم بازیکنان ما با همه سیستم‌ها آشنا باشند اما برخی بازیکنان اشتباهاتی دارند. من نباید آن موقع عصبانی می‌شدم. امیدوارم بچه‌ها فیلم را ببیند و متوجه اشتباهات خود بشوند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز