بسکتبال آسیاچلنج- تهران

ایران ۷۷ - هند ۴۷؛ مردان سرزمین ۷۲ ملت ۷۷ تایی شدند

۱۳۹۵/۰۶/۲۶ - ۱۹:۰۲:۱۱
کد خبر: ۴۵۷۷۶۷
ایران ۷۷ - هند ۴۷؛ مردان سرزمین ۷۲ ملت ۷۷ تایی شدند
تیم ملی بسکتبال ایران با برتری 77 بر 47 مقابل هند به نیمه‌نهایی رقابت‌های بسکتبال آسیاچلنج راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های بسکتبال آسیاچلنج ساعت 18:30 امروز در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هند رفت. 

تیم ایران آغاز دشواری مقابل حریف سخت‌کوش خود داشت و در کوارتر نخست با نتیجه 18 بر 14  به پیروزی رسید. مقاومت هندی‌ها در کوارتر دوم هم تداوم داشت و این تیم شاگردان درک بائرمن را به شدت به زحمت انداخت تا ایران با برتری 20 بر 17 در این کوارتر در نیمه نخست 38 بر 31 برنده به رختکن برود. 

با آغاز نیمه دوم، یورش همه جانبه بازیکنان ایران زیر سبد حریف عرصه را بر حریف آسیای میانه تنگ کرد تا شاگردان بائرمن با درخشی خیره‌‌کننده و با نمایش درخشان حامد حدادی 26 بر 2 در این کوارتر به پیروزی برسند. 

بائرمن که پیروزی با اختلاف زیاد را قطعی می‌دانست در کوارتر پایانی به نیمکت خود توجه بیشتری نشان داد تا میثم میرزایی، وحید دلیرزهان، روزبه ارغوان و عدنان دورقی بیشتر به میدان بروند. این بازی در پایان با نتیجه 77 بر 47 به سود ایران تمام شد. 

به این ترتیب تیم کشورمان به نیمه نهایی  رقابت‌های بسکتبال آسیاچلنج راه یافت و در این مرحله باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های ژاپن و اردن برود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز