هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتوری‌ها به دنبال حفظ صدرنشینی

۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۸۷۴۰
تراکتوری‌ها به دنبال حفظ صدرنشینی
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته هفتم با چهار دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر 30 شهریورماه با چهار دیدار برگزار می‌شود.

سایپا و صبای قم:

سایپا در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر میهمان تیم صبا راس ساعت 18:30 در ورزشگاه یادگار امام قم است.

شاگردان حسین فرکی در 6 هفته از رقابت‌های لیگ برتر توانستند 9 امتیاز را به دست آورند شاگردان صمد مرفاوی تاکنون بردی از رقابت‌های لیگ برتر نداشتند و در رده‌ی 13 جدول قرار دارند.

صبای قم تنها در هفته دوم برابر پرسپولیس به باخت تن داد و تاکنون تمامی بازی‌های خود را با تساوی به پایان رسانده، صمد مرفاوی سرمربی این تیم به دنبال آن است که در دیدار خانگی  سه امتیاز بازی را کسب کند تا این تیم به نخستین برد خود در لیگ شانزدهم برسد.

نارنجی پوشان که دو برد در لیگ برتر شانزدهم خارج از خانه به دست آوردند، این امید در شاگردان فرکی وجود دارد که در ورزشگاه یادگار امام قم هم به نتیجه مورد نظر برسند.

استقلال خوزستان و پیکان:

آبی‌پوشان خوزستان 30شهریورماه در هفته هفتم لیگ برتر راس ساعت 18:40 در ورزشگاه خانگی تختی اهواز به مصاف پیکان خواهند رفت.

خودروسازان در شرایطی به اهواز می‌روند که تاکنون خارج از خانه به بردی نرسیدند و استقلال خوزستان هم به عنوان میزبان در طول رقابت‌های لیگ شانزدهم در دیدارهای خانگی تن به شکست نداده است.

شاگردان سیروس پورموسوی با گذشت 6 هفته از رقابت‌های لیگ برتر فقط یک برد داشتند. در صورتی که تیم پیکان با سرمربیگری، مجید جلالی، تاکنون هیچ بردی نداشته و با همه‌ قوا به مصاف قهرمان فصل گذشته لیگ برتر خواهند رفت.

پیکان تهران در انتهای جدول قرار دارد و روزهای خوبی را سپری نمی کند همچنین آبی‌پوشان خوزستان هم همانند سال گذشته از آمادگی لازم قرار ندارند و در رده‌ هشتم جدول لیگ برتر شانزدهم قرار دارند.

تراکتورسازی و سیاه جامگان:

در هفته هفتم لیگ برتر شانزدهم تراکتور سازی راس ساعت 16:45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان سیاه جامگان مشهد است و شاگردان قلعه نویی که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند با برد بازی گذشته خود به مصاف شاگردان فرهادی کاظمی خواهند رفت

قلعه نویی که تاکنون در دیدار خانگی به شکست تن نداده به مصاف تیمی می‌رود که در دیدارهای بیرون از خانه بدون نتیجه زمین را ترک نکرده است. سیاه جامگان در هفته هفتم لیگ برتر شانزدهم در رده‌ ششم جدول قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز