تراکتورسازی ۳ - ۰ سیاه‌جامگان

۳ گل برای حفظ صدر/ تراکتور به پرسپولیس راه نداد

۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۷:۲۳
کد خبر: ۴۵۹۳۷۶
۳ گل برای حفظ صدر/ تراکتور به پرسپولیس راه نداد
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با برتری 3 بر صفر مقابل سیاه‌جامگان، موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، نخستین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه شهید باکری تبریز بین تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سیاه‌جامگان مشهد آغاز شد.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی،‌ محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، سینا عشوری، سروش رفیعی (علیرضا رمضانی دقیقه 90)، محمد نوری(55 لوسیانو ادینیو)، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی(83 شهرام گودرزی)

سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب سیاه‌جامگان: آندره نازاریو، محمدرضا خانزاده، سیدمیثم حسینی(73 محسن آقایی)، رضا شربتی، حمیدرضا علی‌عسگری، مصطفی احمدی، ایوب کلانتری(46 سعید دقیقی)، روح‌الله سیف‌اللهی، پیام ملکیان، رضا درویشی(61 سعید مرادی) و موسی ترائوره

سرمربی: فرهاد کاظمی

 

داور: حسین زرگر

کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی، عسگر محمدی

اخطار: سیدمیثم حسینی و موسی ترائوره از سیاه‌جامگان

اخراج: موسی ترائوره

دقیقه‌ای از سوت زرگر نگذشته بود که فرار محمد ابراهیمی در قلب خط دفاعی سیاه‌جامگان نخستین فرصت بازی را برای تراکتورسازان ایجاد کرد. شماره 10 تبریزی‌ها با ورود به محوطه جریمه ، بین دو مدافع حریف سرنگون شد تا داور بی‌درنگ در سوت خود بدمد و به نقطه‌ای درون محوطه جریمه حریف اشاره کند. پنالتی برای میزبان و کارت زرد به سیدمیثم حسینی!

ایران‌پوریان مثل همیشه پشت توپ می‌ایستد و آن را خلاف جهت حرکت آندره نازاریو به کنج سنگر سیاه‌جامگان می‌فرستد تا میزبان بسیار زود از تیم مشهدی پیش بیفتد. دقیقه سوم؛ تراکتورسازی یک- سیاه‌جامگان صفر.

کاظمی، کنار زمین می‌کوشد تیمش را از این شوک خارج کند اما صدرنشین لیگ یکی دو بار دیگر سنگر تیمش را تهدید می‌کند. دقیقه 23 خطا پشت محوطه جریمه تراکتورسازان. بهتری فرصت برای حسینی تا پنالتی را جبران کند. ضربه‌اش اما پس از برخورد به دیوار دفاعی راهی کرنر می‌شود. سیاه‌جامگان از این یورش طرفی نمی‌بندد.

دقیقه 38 باز هم ضربه ایتسگاهی برای سیاه‌جامگان و این بار حمید علی‌عسگری توپ را مانند بازیکنان راگبی به آسمان می‌کوبد! دقایقی بعد ضربه کرنر به سود تراکتور اما ضربه سر مهاجم تبریزی میلیمتری از بالای دروازه به یبرون می‌رود.

واپسین دقیقه نیمه نخست تعلل نوری در مصافی تک به تک بخت طلایی سرخپوشان را برای گل دوم هدر می‌دهد و ضربه زمینی و سنگین تراکتوری‌ها از کنار دروازه نازاریو به بیرون می‌رود تا نیمه نخست با همان تک گل دقیقه سوم ایران‌پوریان به پایان برسد.

 

نیمه دوم

حضور ادینیو به جای محمد نوری، سورپرایز قلعه‌نویی برای نیمه دوم بود. ژنرال با این تعویض نشان داد به تک گل ایران‌پوریان دل خوش نکرده است. آن سوی میدان هم سعید دقیقی به جای ایوب کلانتری به میدان رفت اما این تغییر هم نتوانست برای تیم کاظمی گره‌گشا باشد.

دقیقه 58 ادینیو به قلب دفاع سیاه‌جامگان می‌زند اما دفاع مشهدی‌ها سراسیمه این توپ را ناقص دفع می‌کند تا در یک رفت وبرگشت حاتمی در مصافی تک به تک  با بغل پایی ساده سنگر مهمان را برای دومین بار فرو بریزد. دقیقه 58؛ تراکتورسازی 2- سیاه‌جامگان صفر.

سیاه‌جامگان سراسیمه‌تر از گذشته به درو دیوار می‌زند. دقیقه 62 ارسالی بلند روی دروازه میزبان و ضربه سر ترائوره که با فاصله اندک از بالای دروازه اخباری به بیرون می‌رود. 2 دقیقه بعد سروش رفیعی پشت سر مدافعان پراشتباه سیاه‌جامگان صاحب توپ می‌شود اما به جای گشودن سنگر نازاریو به سنگربان برزیلی حریف پاس می‌دهد! دقایقی بعد بازهم سروش در مصافی تک به تک با نازاریو ناکام می‌ماند و دروازه‌بان سیاه‌‎جامگان توپ را از روی پای او می‌رباید.

یورش‌های پراکنده مشهدی‌ها در دقایق پایانی هم چاره‌ساز نیست. 10 دقیقه به پایان کار یک ضربه ایستگاهی برای تیم مهمان اما ضربه سنگین بازیکنان سیاه‌جامگان را اخباری از زیر طاق بیرون می‌کشد.

 دقیقه 85 موسی ترائوره کارت زرد دوم را از زرگر دریافت می‌کند و از میدان اخراج می‌شود تا کار شاگردان کاظمی زودتر از سوت پایان تمام شود. این اتفاق اما جرقه درگیری دقایق پایانی را می‌زند. جدالی که با وساطت داور و کمک‌هایش خاتمه می‌یابد.

دقیقه 2 + 90 نوبت به مهدی کیانی می‌رسد تا هجوم میزبان را با شوتی مهارنشدنی از داخل محوطه جریمه به گل سوم تیمش تبدیل کند تا تیر خلاص را بر شقیقه نازاریو شلیک کند و تراکتورسازی این دیدار را با برتری 3 بر صفر به سود خود تمام کند.

تراکتورسازی با این پیروزی 15 امتیازی شد تا همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد و سیاه‌جامگان هم با 9 امتیاز در رتبه ششم باقی ماند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز