استقلال تهران۲- ذوب آهن اصفهان یک

اولین پیروزی استقلال با طعم انتقام

۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۵:۳۶
کد خبر: ۴۵۹۳۹۶
اولین پیروزی استقلال با طعم انتقام
دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن با اولین برد آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های استقلال و ذوب آهن در هفتمین هفته از رقابت های لیگ برتر روبروی هم قرار گرفتند که در نهایت این آبی ها بودند که صاحب 3 امتیاز شدند.

استقلال در دقایق اولیه بازی تیم برتر میدان بود اما با گذشت 10 دقیقه از بازی ذوب آهن نبض بازی را در دست گرفت. ذوبی ها در ادامه با حرکات انفرادی سیدمحمدحسینی و دیگر مهاجمان این تیم موقعیت های خطرناکی را روی دروازه استقلال ساخت اما هیچ کدام از این توپ ها تبدیل به گل نشد.

در میانه نیمه اول این استقلال بود که با فشار هواداران تیم برتر میدان شد اما تیم بی برنامه منصوریان توانایی خلق موقعیت را نداشت تا بازی در نیمه اول کسل کننده دنبال شود.

در دقایق پایانی نیمه اول بختیار رحمانی با حرکت انفرادی خود مدافعان ذوب آهن را مجبور به اشتباه کرد تا داور خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کند. امید ابراهیمی با ضربه ای دقیق این توپ را در خلاف جهت حرکت دروازه بان ذوب آهن تبدیل به گل اول این بازی کرد تا استقلال نیمه اول این بازی را برنده راهی رختکن شود.

نیمه دوم را هم استقلال هجومی آغاز کرد و پس از چند حمله در دقیقه 50 روی ارسال وریا غفوری و ضربه سر علی قربانی به گل دوم رسید تا هواداران این تیم به کسب اولین پیروزی فصل امیدوار شوند.

ذوب آهن که دوست نداشت با پذیرش شکست بیش از این در گرداب حاشیه فرو برود پس از دریافت گل دوم دست به حملات پی در پی زد و بالاخره در دقیقه 65 توسط مرتضی تبریزی به گل رسید تا استقلالی ها دچار استرس شوند.

ذوب آهن پس از این گل بر فشار حملات خود افزود و استقلال هم سعی داشت روی ضدحملات برای خود موقعیت سازی کند اما هیچ کدام از دو تیم از برنامه هایشان سود نبردند تا آبی ها ضمن کسب پیروزی انتقام شکست در فینال جام حذفی را بگیرند و منصوریان هم انتقام شکست های پی در پی اش برابر یحیی گل محمدی را بگیرد.

 

استقلال تهران2................................................................. ذوب آهن اصفهان یک

گل ها: امید ابراهیمی (43- پنالتی) و علی قربانی (50) برای استقلال، مرتضی تبریزی (65) برای ذوب آهن

داور: حمید حاج ملک                                         کمک ها: سعید علی نژادیان و علیرضا ایلدروم

اخطار: کاوه رضایی (استقلال) سیدمحمد حسینی (ذوب آهن)

تماشاگر: حدود 15 هزار نفر

استادیوم: آزادی تهران

بهترین بازیکن: علی قربانی (استقلال)

استقلال: سیدمهدی رحمتی، سیدمجید حسینی، رابسون جان واریو، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی، خسرو حیدری (1+90- لئوناردو پادوانی)، کاوه رضایی (87- جابر انصاری) و علی قربانی (75- فرشید باقری)

سرمربی: علیرضا منصوریان

ذوب آهن: حمید عرفانی، محمد نژادمهدی (79- دانیال اسماعیلی فر)، وحید محمدزاده، مهدی مهدی پور، سیدمحمد حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، علی حمام، مهرداد قنبری، جری ریکاردو بنگستون (74- یاسر فیضی)، محمد ستاری (60- محمدرضا عباسی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز