والیبال جام کنفدراسیون آسیا؛

شهنازی: بهتر از استرالیا بودیم و برنده شدیم

۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۸:۳۰
کد خبر: ۴۶۰۰۱۵
شهنازی: بهتر از استرالیا بودیم و برنده شدیم
سرمربی تیم ملی ب والیبال گفت: دیدار نخست هر تورنمنتی سخت است اما ملی پوشان ایران موفق به شکست استرالیا شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناصر شهنازی پس از پیروزی سه بر یک شاگردانش در نخستین مسابقه والیبال جام کنفدراسیون آسیا اظهار کرد: مسابقه نخست هر تورنمنتی سخت است. تیم ایران هم در نخستین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف استرالیا رفت که تیم جوانی است.

وی تصریح کرد: استرالیا تیم خوبی است و آینده خوبی نیز برایش پیش بینی می کنم اما بازیکنان تیم ایران بهتر بازی کردند و برنده شدند.

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران افزود: از اکثر بازیکنان در دیدار با استرالیا استفاده کردم تا ملی پوشان با شرایط سالن و این رقابت ها آشنا شوند. می دانیم که بازی های سختی در پیش داریم و باید آماده باشیم.

شهنازی در پاسخ به سئوال خبرنگار کنفدراسیون والیبال آسیا مبنی بر اینکه آیا این تیم دوم ایران است؟ گفت: بله این تیم دوم ایران است و هیچ یک از بازیکنان ایران که در المپیک حضور داشتند، در این تیم بازی نمی کنند.

وی درباره مسابقه فردای ایران با تیم ژاپن گفت: تیم ژاپن هم ناشناخته است زیرا ترکیب جدیدی به این مسابقات فرستاده است. مسابقه این تیم برابر کره جنوبی را امروز نگاه خواهیم کرد تا شناخت بیشتری از این دو تیم به دست آوریم. اما یقین دارم که مسابقه با ژاپن و کره جنوبی بسیار سخت خواهد بود.

تیم ملی ب والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در پنجمین دوره جام کنفدراسیون مردان آسیا سه بر یک استرالیا را شکست داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز