برگزاری اولین یادواره شهدای زن ورزشکار؛

گودرزی: یادواره شهدای زن ورزشکار موجب تأثیر شگرف بر وضعیت فرهنگی و اخلاقی ورزش می‌شود

۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۰:۲۷
کد خبر: ۴۶۱۲۸۵
گودرزی: یادواره شهدای زن ورزشکار موجب تأثیر شگرف بر وضعیت فرهنگی و اخلاقی ورزش می‌شود
وزیر ورزش و جوانان برگزاری یادواره شهدای زن ورزشکار را موجب تأثیر شگرف بر وضعیت فرهنگی و اخلاقی ورزش عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی در اولین یادواره شهدای زن ورزشکار که صبح امروز  با حضور سردار نقدی در تالار سوره برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره  پایمردی ها و استقامت هایی که در دفاع مقدس با رهبری امام راحل رقم خورد و سپس با اندیشه های مقام معظم رهبری عزت و اقتدار ایران  به منصه ظهور رسید، از ایثار و فداکاری های شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی به نیکی یاد کرد. 

وزیر ورزش و جوانان  ٨ سال دفاع مقدس را دفاع از دین، تمامیت ارضی همچنین دفاع از استقلال و آزادی کشور عنوان کرد که موجب حاکمیت قرآن شد و جامعه ورزش را به حفظ و حراست از آرمان های شهدا و تحقق آن رهنمون ساختند.

دکتر گودرزی برگزاری یادواره شهدای زن ورزشکار را کاری ارزشمند دانست که می تواند تأثیرات  شگرفی بر وضعیت فرهنگی ورزش بگذارد.

به گفته وزیر ورزش و جوانان این مراسم می تواند با تغییر رویکرد، پارادایم های موجود را دستخوش تحولاتی کند که منجر به تعالی جامعه گردد و تعالی نیز توسعه را بدنبال دارد.

دکتر گودرزی گفت: پاسداشت شهدای ورزشکار می تواند در حفظ ارزش های اسلامی و پیشرفت  کشور کمک کند .

وزیر ورزش و جوانان  گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را وظیفه ملی، دینی و اسلامی دانست که با اهتمام به آن باید شرایط سعادت جامعه را فراهم کرد.

دکتر گودرزی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار که سال گذشته انجام شد و در همین ارتباط دیداری با رهبر معظم انقلاب انجام شد، اظهار داشت: در آن دیدار مقام معظم رهبری با مورد تفقد قرار دادن چنین کارهای ارزشمندی اسباب خشنودی ما را فراهم کردند و تاکید بر استمرار و تداوم آن داشتند که برگزاری یادواره شهدای زن ورزشکار در راستای تحقق معنویات رهبری است.

وزیر ورزش تاثیرات این حرکت فرهنگی را در جامعه بانوان که جامعه ارزشمدار و اخلاقی است، ستود و تلاش حوزه ورزش بانوان کشور را نیز در همین راستا دانست و تاکید کرد: بازتاب این حرکت ها به برکت خون شهدا به فرهنگی تر شدن فضای ورزش بانوان می انجامد. 

وی در ادامه حضور فرهنگی بانوان ایرانی در المپیک و پارالمپیک را مورد توجه قرارداد و با اشاره به پیام مقام معظم رهبری، فعالیت های بانوان را ارزشمند تلقی کرد.

دکتر گودرزی از توانمندی های بانوان در عرصه ورزش به نیکی یاد کرد و تجلی این توانمندی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت:حضور شایسته بانوان در عرصه ورزش با وجود تبلیغات منفی گروهک های منحط و منحرف در جهان اسلام، سودمند دانست و آن را بیانگر فرهنگ اصیل اسلامی عنوان کرد.

در این مراسم  از کتاب شهدای زن ورزشکار با حضور سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش و رباب شهریان معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان رونمایی شد.

در پایان نیز از خانواده هشت شهیده ورزشکار تجلیل بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز