طی نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما؛

وزیر ورزش و جوانان از تلاش های رسانه ملی در جهت پوشش اخبار المپیک و پارالمپیک قدرانی کرد

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۶:۲۷
کد خبر: ۴۶۲۱۶۰
وزیر ورزش و جوانان از تلاش های رسانه ملی در جهت پوشش اخبار المپیک و پارالمپیک قدرانی کرد
وزیر ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به دکتر عسگری از تلاش های همه دست اندرکاران رسانه ملی بابت پوشش اخبار المپیک و پارالمپیک ریو 2016 تشکر و قدرانی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به عسگری از تلاش های همه دست اندرکاران رسانه ملی بابت پوشش اخبار المپیک و پارالمپیک ریو 2016 تشکر و قدرانی کرد.
متن نامه بدین شرح است:
جناب آقای دکتر عسگری
ریاست محترم سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛
احتراما؛ ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم به شما و کلیه همکاران محترمتان در رسانه ملی،انعکاس واقعیت های اجتماعی و ورزشی و نگاه واقع بینانه به مهم ترین مسائل روز دنیای ورزش،هدایت افکار عمومی و نهادینه سازی فرهنگ پهلوانی و ورزشی از نقش های بی بدیل رسانه های جمعی است.
در این میان رسانه ملی همیشه حامی ورزش و ورزشکاران بوده است و فعالیت های شبانه روزی این رسانه تاثیرگذار، برای ایحاد فضای شورونشاط در جامعه از طریق انعکاس مطلوب فعالیت های ورزشی،نقش بی بدیل آن را بیش از پیش نمایان نمود.
ورزش،مقوله فرهنگی و اجتماعی بوده و امسال، با توجه به سال المپیک و پارالمپیک، این نقش با اطلاع رسانی مطلوب صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،پررنگتر دیده شد.قهرمانان و نام آوران ورزش ایران بارها و بارها با قهرمانی خود پرجم پر افتخار میهن اسلامی را به اهتزاز در آوردند و دل میلیون ها ایرانی را شاد کردند.در این بین تمام بخش های محتوایی سازمان صداوسیما اعم از شبکه های رادیویی-تلویزیونی داخلی و برون مرزی با پرداختن به رویداد مهم المپیک و پارالمپیک ریو با نگاه حمایتی و منصفانه به مقوله ورزش و همچنین انجام کارشناسی به بازی های انجام شده در همه زمینه های نقد،تفسیر گزارش،ضمن بوجود آوردن فضای شور و نشاط و امید در بین جوانان و ورزش دوستان،حامی و پشتیبان وزارت ورزش و جوانان در این برهه زمانی بود.
اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان از شما و مجموعه همکاران پرتلاشتان ، بابت پوشش اخبار این دو رویداد کمال تشکر و قدرانی را داشته و از خداوند متعال برای کلیه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موققیت بروزی دارم.
محمود گودرزی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز