استارت مسابقات رده سنی پایه در ارومیه؛

میزبانی آذربایجان غربی از آتیه سازان وزنه برداری

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۲۸۴۳
مسابقات آینده سازان وزنه برداری کشورمان با میزبانی مطلوب و ایده آل هیأت وزنه برداری استان اذربایجان غربی استارت خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور در سنین 13، 14 و15 سال با توجه به اینکه این رده سنی آغاز مسابقات رسمی وزنه برداران آینده دار کشورمان محسوب می شود میزبانی مسابقات  در سال 95 به استان آذربایجان غربی سپرده شده است. برهمین اساس مسئولان این استان زحمات زیادی را برای برگزاری این رقابتها متحمل شده اند تا به بهترین وجه از عهده میزبانی شایسته بر بیایند. این در حالیست که وزنه برداران نوجوان برای نخستین مرتبه، پای به مسابقات رسمی می گذارند و رقابت خوبی را در حد استاندارد تجربه می کنند. البته با خاطره ای خوب از ارومیه به خانه های خود بازمی گردند.

بابک مراد زاده بعنوان رییس هیات وزنه برداری این استان سعی دارد با برگزاری استاندارد رقابتهای وزنه برداری کشور در پیشرفت این رشته المپیکی سهیم باشد. مراد زاده با کمک حامیان مالی یعنی "شرکت قوام ساز امیرکبیر" و "هتل آریا"  در شهر ارومیه به وزنه برداری رنگ و شکلی تازه داد تا وزنه بردراران نوجوان و شرکت کنندگان از جمله عوامل اجرایی، داوران، مربیان، سرپرستان و مسئولان تیم های حاضر در این پیکارها با خاطره ای خوب این شهر را ترک کنند.

شرایط برگزاری مسابقات نوجوانان در شهر ارومیه به گونه ای رقم خورده است که تمام حاضرین در این مسابقات که نزدیک به 250 نفر هستند از میزبانی هیأت وزنه برداری استان آذربایجان غربی ابراز رضایت بکنند.  در حالی که سالن مسابقات، سالن گرم و امکانات به شکل استاندارد هموار شده است.وزنه برداری استان در قسمت اسکان و استقرار ورزشکاران، داوران، مربیان، مسئولان تدارک خوبی را نیز پیش بینی کرده، به طوری که همه شرکت کنندگان در این مسابقات از حضور در هتل محل اقامت خود راضی هستند.

در آغاز نخستین روز مسابقات نوجوانان رده سنی 13، 14 و 15 سال همه موارد برای شرکت کنندگان به نحو احسن اجرایی و عملیاتی شده است تا امیدوار باشیم در آینده، این گونه میزبانی ها در سراسر کشور باکیفیتی ایده آل و مثال زدنی  برای رشته ورزشی وزنه برداری اماده و مهیا شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز