درخواست مجلس برای ایجاد یادمان گلبارنژاد در موزه دفاع مقدس

۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۸:۲۶
کد خبر: ۴۶۳۴۴۲
درخواست مجلس برای ایجاد یادمان گلبارنژاد در موزه دفاع مقدس
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس از ارائه درخواست فراکسیون متبوعش به کمیته پارالمپیک برای در نظر گرفتن جایگاه و یادمان بهمن گلبارنژاد در موزه دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدفرید موسوی با اشاره به اینکه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره بهمن گلبارنژاد به عنوان یکی از جانبازان جنگ تحمیلی و عضو کاروان ورزشی منا در المپیک ریو ۲۰۱۶ خواستار در نظر گرفتن جایگاهی برای وی در موزه دفاع مقدس است، گفت: در این راستا درخواستی به کمیته پارالمپیک ارسال شده تا وسایل ورزشی وی مانند دوچرخه و لباس ورزشی در مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ در این موزه قرار بگیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این درخواست عنوان شده زندگینامه ورزشی و سوابق ایثارگری بهمن گلبارنژاد نیز تهیه شده و در موزه قرار بگیرد، اظهار کرد: موزه دفاع مقدس ماموریت حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را بر عهده دارد و انجام این مهم نیز در این راستا تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: نسل‌های آینده باید با روحیه ایثارگران این سرزمین آشنا شوند و این اقدام گامی به سمت تحقق این هدف خواهد بود.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان پیگیر حضور و تجلیل از خانواده بهمن گلبار نژاد، عضو کاروان ورزشی منا در مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیک ریو در مجلس شورای اسلامی هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز