سعید حیدری‌راد در گفتگو با برنا:

عملکرد اسماعیلاجیچ باعث افت هندبال شد/ تیم ملی به یک مربی تاپ خارجی احتیاج دارد

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۳۳:۳۲
کد خبر: ۴۶۵۳۰۴
عملکرد اسماعیلاجیچ باعث افت هندبال شد/ تیم ملی به یک مربی تاپ خارجی احتیاج دارد
بازیکن تیم ملی هندبال گفت: از زمانی که آقای طاهری هدایت تیم را بر عهده گرفتند تیم به انسجام بیشتری رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید حیدری‌راد دروازه‌بان تیم ملی هندبال درخصوص پیوستنش به سپاهان و شرایط تیم ملی صحبت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه شرایطتش برای ماندن در مس کرمان بسیار سخت شده بود اظهار داشت: مدت‌ها بود که می‌خواستم این باشگاه را ترک کنم به خاطر بدقولی‌هایی که در این مدت کرده بودند. خسته شده بودم از حرفهایی که فقط در حد حرف باقی می‌ماند و به آن عمل نمی‌شد. در آخرین بازی که برای این تیم بازی کردم با کشاله پاره به میدان رفتم ولی متاسفانه این همه فداکاری برای این تیم فایده‌ای نداشت و آنها قدر نمی‌دانستند.

حیدری‌راد در ادامه افزود: در این مدتی که با باشگاه مس کرمان مشکل داشتم خیلی حرفها پیش آمد ولی متاسفانه مسئولین این باشگاه پایبند صحبت‌های خود نبودند. هنوز 45 درصد از مبلغ قراردادم را نگرفته‌ام و از لحاظ حقوقی شکایت کرده‌ام که بتوانم به حق و حقوقم برسم. چندین پیشنهاد را از تیم‌های مختلف داشتم ولی با توجه به پیشنهاد خوب باشگاه سپاهان تصمیم گرفتم با این تیم قرارداد ببندم چون از لحاظ بودجه‌ای نیز نسبت به پیشنهادهای دیگر بهتر بود. امیدوارم که در تیم سپاهان با آرامش همچون گذشته بازی‌های خوبی را انجام دهم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال در ادامه درخصوص شرایط تیم ملی و افتی که این تیم داشت خاطرنشان ساخت: تمام مشکلات تیم ملی از زمانی به وجود آمد که عرفان را به عنوان سرمربی تیم معرفی کردند و هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت. اگر بداخلاقی‌های این مربی با بچه‌های تیم نبود قطعا در رقابت‌های جهانی حضور داشتیم و به المپیک نیز راه پیدا می‌کردیم. بازیکنان با یکدیگر همدل بودند ولی متاسفانه کارهای عرفان باعث شد که تیم از هم بپاشد و نتوانیم نتیجه بگیریم.

وی تصریح کرد: از زمانی که آقای طاهری هدایت تیم را بر عهده گرفتند تیم به انسجام بیشتری رسیده است و تمام بچه‌ها آشنایی لازم را با این مربی دارند و به خوبی او را می‌شناسند.  تیم ملی به یک مربی تاپ خارجی احتیاج دارد که بتواند یک دگرگونی در تیم ایجاد کند و دوباره به یکی از قدرت‌های اصلی آسیا تبدیل شویم.

حیدری‌راد در پاسخ به این سوال که چقدر مهدوی رییس فدراسیون در بد نتیجه‌گیری هندبال تاثیر داشته است، اظهار داشت: من در این باره نمی‌توانم نظری بدهم و کارشناسان باید نظر کارشناسی خود را بدهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز