بسکتبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا

الریاضی لبنان هم با برد آغاز کرد

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۱:۵۷
کد خبر: ۴۶۷۰۷۸
الریاضی لبنان هم با برد آغاز کرد
رقیب اصلی تیم پتروشیمی در گروه A جام باشگاه‌های آسیا مقابل الریان قطر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، دیدار تیم‌های بسکتبال الریاضی لبنان و الریان قطر از گروه A رقابت‌های بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا، بعد ازظهر امروز در سالن المپیک سنتر شنزوی چین آغاز شد.

بازی با رقابت شانه به شانه دو تیم آغاز شد و نماینده لبنان به زحمت با حساب 26 بر25 در کوارتر نخست به برتری رسید. در کوارتر دوم ابتکار عمل کاملاً در دست بازیکنان الریاضی افتاد و این تیم با درخشش اسپنسر امتیازات پیاپی‌ای به  دست آورد و موفق شد در کوارتری کاملاً برتر 24 بر 8 به پیروزی برسد تا در پایان نیمه نخست 50 بر 33 برنده به رختکن برود.

در کوارتر سوم هم برتری با الریاضی بود و حیدر به اتفاق اسپنسر عملکرد خوبی زیر سبد قطری‌ها داشتند. آن سوی میدان اما ناول هم بازی خوبی برای الریان به نمایش گذاشت اما نتوانست مانع برتری 27 بر 19 الریاضی شود.

برتری 77 بر 52 لبنانی‌ها را در حاشیه امنیت قرار داده بود اما الریان در 10 دقیقه پایانی، تیم دگرگون شده‌ای نشان داد و موفق شد با کار خوب بازیکنانی مانند عبدالکاوی، ناول و عبدالحلیم ابتکار عمل را از حریف خود بگیرد اما خطیب، بازیکن خوب الریاضی چهره درخشان تیمش در وقت پایانی بود تا سرانجام این وقت با برتری 26 بر 15 الریان تمام شود اما در مجموع این الریاضی لبنان بود که موفق شد 92 بر 78 حریف خود را در نخستین گام شکست دهد.

با این نتیجه، الریاضی، پس از تیم‌های الاهلی امارات و پتروشیمی بندرامام در رتبه سوم گروه A جام باشگاه‌های آسیا قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز