رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد-هند؛

شیخی و موجرلو فینالیست شدند

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۶۷۴۸۱
شیخی و موجرلو فینالیست شدند
دو نماینده ایران به دیدار فینال و یک نفر به دیدار رده بندی روز دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد هند راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در روز دوم این رقابت ها و در وزن 61 کیلوگرم مهران شیخی در دور نخست مقابل نماینده تاجیکستان با نتیجه 10 بر صفر (ضربه فنی) به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز حریف هندی را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 10 بر صفر کشتی گیری از اوکراین را برد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار کشتی گیری از کشور میزبان است.

در وزن 86 کیلوگرم علی موجرلو به ترتیب با نتایج 8 بر صفر و 6 بر 2 کشتی گیرانی از کشورهای تاجیکستان و اوکراین را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد. موجرلو در دیدار فینال به مصاف نماینده ازبکستان می رود.

در وزن 125 کیلوگرم نیز جعفر شمس ناتری با نتیجه 3 بر یک مقابل کشتی گیری از مغولستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.. وی در این دیدار به مصاف حریفی از هند می رود.

تیم ایران که با پنج کشتی گیر در این رقابت ها شرکت کرده است، در روز نخست نیز توسط بهمن تیموری و اسماعیل نجاتیان در اوزان 74 و 97 کیلوگرم به مدال طلا رسید.

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام شهردار پونا روزهای 17 و 18 مهرماه با حضور تیم های ایران، هند، روسیه، تاجیکستان، قرقیزستان، اوکراین، مغولستان، ازبکستان و گرجستان در شهر پونا برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز