احمدی: برگزاری کنفرانس بین‌المللی دستاوردهای مثبتی به همراه دارد

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۸:۴۹
کد خبر: ۴۶۹۲۳۰
احمدی: برگزاری کنفرانس بین‌المللی دستاوردهای مثبتی به همراه دارد
مشاور عالی وزیر و معاون فرهنگی، آموزش و و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری کنفرانس های بین‌المللی که محوریت آن آموزش به مربیان است دستاوردهای خوبی برای تنیس به همراه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی در حاشیه مراسم افتتاحیه کنفرانس بین‌المللی مربیان تنیس اظهار داشت: امیدوارم برگزاری چنین کنفرانس‌هایی ادامه‌دار باشد.

او درادامه سخنانش از فدراسیون تنیس و مجید شایسته برای برگزاری این کنفرانس منطقه‌ای تشکر کرد  و افزود: بدون شک چنین کنفرانس‌هایی در هر رشته ورشی می‌تواند به ارتقاء و بهبود شرایط آموزشی رشته‌ها کمک کند و دستاوردهای خوبی برای آینده‌سازان تنیس داشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان  ادامه داد: اگر به دنبال توسعه پایدار در ورزش هستیم و قصد داریم در هر دو سطح همگانی و قهرمانی به جایگاه های شایسته و بالا دست پیدا کنیم یکی از مهمترین مسیرها فعالیت‌های آموزشی است. وقتی شرایط آموزش برای مربیان فراهم شود نتیجه مثبت آن در توسعه ورزش قابل مشاهده خواهد بود.

دکتراحمدی خاطرنشان کرد: مربیان بالاترین سطح را در توسعه ورزش دارند و این نکته مثبتی است که این کنفرانس سه روزه با محوریت ورزشکاران رده های پایه برگزار می‌شود که قطعاً نقش اساسی در آینده رشته تنیس ایفا می‌کند.

مشاور عالی  وزیر ورزش ادامه داد: حضور نماینده فدراسیون جهانی تنیس فرصت خوبی است که می‌تواند جاگیاه تنیس ایران را در سطح بین‌المللی ارتقا دهد.

احمدی در پایان گفت: باید این نکته را در نظر داشت که مربیان ما علاوه بر آموزش‌های فنی به آموزش‌های اخلاقی و فرهنگی هم توجه کنند و به شاگردان خود بیش از هر چیز اخلاق حرفه‌ای و قهرمانی را آموزش دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز