آغاز کنفرانس ۳ روزه بین المللی مربیان به میزبانی ایران؛

شایسته: به دنبال علمی کردن رشته تنیس در ایران هستیم

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۲:۱۱
کد خبر: ۴۶۹۲۳۷
شایسته: به دنبال علمی کردن رشته تنیس در ایران هستیم
اولین دوره کنفرانس بین المللی مربیان به میزبانی ایران به مدت ۳ روز درحالی برگزار می شود که ۳۴۵ مربی از ۱۲ کشور در این دوره حضور دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس گفت: اولین دوره آموزش مربیان بین المللی ایران در منطقه غرب آسیا و آسیای میانه به میزبانی ایران درحال برگزاری است. ۳۴۵ مربی از ۱۲ کشور منطقه در این دوره حضور دارند. این اولین باری است که چنین اتفاقی به صورت منقطه ای زیر نظر فدراسیون جهانی در حوزه ما رخ می دهد. این دوره با حضور مربیان، مدرسان خارجی برگزار می شود.

وی افزود: رئیس کمیته آموزش فدراسیون جهانی و رئیس کمیته آموزش اسپانیا مدرسان به همراه سید امیر برقعی مدیر توسعه غرب آسیا و آسیای میانه فدراسیون جهانی و رئیس کمیته آموزش فدراسیون ایران مدرسان این دوره هستند که در طول ۳ روز مربیان شرکت کننده را با فنون و علم جدید رشته تنیس آشنا می کنند. سعی مان این است که در این دوره شرایط پرورش هرچه بهتر نوجوانان ایران برای آینده را فراهم آوریم. در تلاشیم که با برگزاری چنین دوره هایی رشته تنیس را در کشورمان علمی تر کنیم. خوشبختانه مربیان زیادی از ۲۸ استان در این دوره شرکت کرده اند که این خود یک اتفاق بزرگ محسوب می شود.
 
وی ادامه داد: امیدوارم برگزاری این دوره آموزشی اثرات خوب خود را در آینده تنیس ایران نشان دهد تا ما در سالیان نه چندان دور هم، حرف های جدی تری برای گفتن در رده سنی پایه داشته باشیم تا  ورزشکاران این رشته در رده های نسی نونهالان و نوجوانان بتوانند در با حضور در رده سنی بزرگسالان نتایج خوبی به دست بیاورند و افتخارات گذشته تنیس را مجددا تکرار کنند.

رییس فدراسیون تنیس گفت: مربیان اکثر استان های کشور در این دوره شرکت کرده اند. طبیعی است این دوره می تواند به استان های مختلف کشور منتقل شود و پیامدهای خوبی در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان داشته باشد.

وی با اشاره به حضور مربیان خارجی در کنفرانس هم ادامه داد: ۹ مربی خارجی در این دوره حضور دارند و برای اولین بار است که این کنفرانس بین المللی به صورت منطقه ای برگزار می شود.

شایسته  درخصوص چگونگی واگذاری میزبانی این کنفرانس به فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با پیگیری ها و تلاشی که انجام دادیم موفق به کسب میزبانی این کنفرانس شدیم و. ضمن این که انگیزه مربیان ما هم برای حضور در این دوره ها زیاد بود.

او گفت: با توجه به این که هزینه شرکت در چنین کنفرانسی که در خارج از ایران برگزار می شود بسیار زیاد بود لذا وظیفه خود دانستیم که میزبانی چنین کنفرانسی را برعهده بگیریم.

رییس فدراسیون تنیس درمورد مدرسان حاضر در این کنفرانس افزود: خوشبختانه مدرسانی که به این دوره اعزام شده اند جزء برترین مدرسان فدراسیون جهانی هستند به عنوان مثال  رئیس کمیته آموزش فدراسیون جهانی به عنوان مدرس در این دوره حضور دارد که این اتفاق مهمی است چرا که ایشان تصمیم گیرنده آموزش در تنیس دنیاست  و برتری  این کنفرانس آن است که آموزش های لازم هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی ارائه می شود.

وی درخصوص هزینه شرکت مربیان در این کنفرانس هم این طور توضیح داد: مربیان خارجی برای حضور در این دوره ملزم به پرداخت ۴۵۰ دلار بودند و هزینه حضور مربیان داخلی هم ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. البته طی این ۳ روز سرویس کامل از نظر پذیرایی و… به مربیان ارائه خواهد شد. در پایان نیز به مربیان حاضر در کنفرانس گواهی نامه بین المللی اعطا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز