پرسپولیس تهران۳- نفت تهران صفر

بازگشت قدرتمندانه سرخ‌ها به صدر

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۸:۵۷:۱۶
کد خبر: ۴۶۹۳۴۷
بازگشت قدرتمندانه سرخ‌ها به صدر
پرسپولیس با پیروزی قاطع برابر نفت تهران بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر بازگشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم پرسپولیس در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر با غلبه بر نفت تهران بازگشت قدرتمندانه ای به صدر جدول داشت.

شاگردان برانکو از همان ابتدای بازی بازیکنان نفت را تحت تاثیر خود قرار دادند و با تمرکز در خط دفاعی و پاس های موفق در میانه میدان به خوبی مسیر رسیدن به دروازه نفتی ها را شناسایی کردند تا ماحصل آن دو گل برای این تیم روی تیزهوشی مهدی طارمی باشد.

طارمی در ابتدا توانست با قرار دادن خود به خوبی در مسیر خطای حمدی نژاد، این بازیکن باتجربه را مجبور به خطای پنالتی کند و در صحنه دوم نیز با فراری دیدنی میلاد فراهانی را تسلیم کرد.

علی دایی که بیشتر زمان نیمه اول را مشغول اعتراض به داوری بود در ابتدای نیمه دوم و در یک حرکت عجیب و کمتر دیده شده هر سه تعویض خود را انجام داد تا شاید از شکست در این بازی حیثیتی فرار کند.

این تعویض ها هم ثمری نداشت و با اینکه در بیشتر دقایق بازی توپ در اختیار نفتی ها بود ولی خطرات شان جدی نبود.

پرسپولیس هم با اضافه کردن علیپور و نورالهی درصدد بود روی ضد حملات و تک موقعیت هایش به گل برسد که این اتفاق در دقیقه 83 افتاد و کمال کامیابی نیا دروازه تیم سابقش را باز کرد تا سرخ ها دومین پیروزی پرگل پی در پی را جشن گرفته و با استفاده از این پیروزی و توقف تراکتورسازی بار دیگر صدرنشین لیگ برتر شوند.

 

پرسپولیس3............................................................. نفت تهران صفر

گل ها: حسین ماهینی (14- پنالتی)، مهدی طارمی (30) و کمال کامیابی نیا (83)

داور: پیام حیدری                    کمک ها: محمدرضا منصوری و علی اکبر نوری

اخطار: اکبر صادقی، ایگور پراهیچ، علیرضا عزتی، میلاد فخرالدینی (نفت تهران) امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)

تماشاگر: حدود 30 هزار نفر

استادیوم: آزادی تهران

بهترین بازیکن: حسین ماهینی (پرسپولیس)

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه (61- علی علیپور)، وحید امیری، فرشاد احمدزاده (88- صادق محرمی)، محسن مسلمان، مهدی طارمی (72- احمد نورالهی)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

نفت تهران: میلاد فراهانی، احمد آل نعمه، وحید حمدی نژاد (46- رضا علیاری)، ایگور پراهیچ، میلاد فخرالدینی، علیرضا عزتی (46- فرید محمدزاده)، اکبر صادقی، آرش رضاوند (46- عیسی آل کثیر)، ایمان مبعلی،  محمد قاضی، امیرارسلان مطهری

سرمربی: علی دایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز