ادامه همایش های پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی در جاده سلامت

شهریان: با انگیزه های شخصی هم می توان ورزش را نهادینه کرد

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۴:۰۱
کد خبر: ۴۷۱۲۲۴
شهریان: با انگیزه های شخصی هم می توان ورزش را نهادینه کرد
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اهمیت ورزش در بین کارکنان دولت را به منظور برخورداری از سلامت جسمی و روحی مورد تاکید قرار داد و انگیزه های شخصی را در راستای نهادینه کردن ورزش مهم برشمرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان در سومین روز از هفته تربیت بدنی در همایش پیاده روی که با حضور کارکنان ستادی وزارت ورزش و جوانان در جاده سلامت ورزشگاه انقلاب برگزار شد، حضور یافت و انگیزه های شخصی هر فرد را برای نهادینه کردن ورزش مهم دانست.

شهریان گفت: کارمندان به واسطه حضور روزانه در محل کار طی سالیان متمادی از جمله آسیب پذیرترین اقشار جامعه به شمار می روند که اگر از تحرک و فعالیت بدنی فاصله بگیرند، هرچند ممکن است در جوانی بدلیل توانمندی بدنی با مشکل خاصی مواجه نشوند اما در دوره سالمندی با بیماریهای مختلف دست و پنجه نرم خواهند کرد.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: آنچه مسلم است هر فرد با انگیزه های شخصی برای قرار دادن ورزش در برنامه های روزانه خود می تواند گام بلندی به سوی نهادینه کردن ورزش بردارد چرا که تا انگیزه و اراده قوی در هر فردی بوجود نیاید نمی تواند به سمت فعالیت های منظم بدنی پیش رود.

شهریان با اشاره به تعریف سازمان بهداشت جهانی از سلامتی که شاخصه های جسمی، روانی و اجتماعی را برای آن تعریف کرده ،ورزش را برای تحقق این شاخصه ها در هر فرد ضروری دانست.

به گفته شهریان ورزش می تواند در سلامت جسمانی و شادابی روحی و جایگاه اجتماعی هر فرد نقش غیرقابل انکاری داشته باشد.

این مقام مسئول همچنین فعالیت های ورزشی که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شده است را خوب و اثربخش ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: برنامه های این هفته می تواند انگیزه های شخصی افراد مختلف جامعه را برای قرار دادن ورزش در برنامه های روزانه خود افزایش دهد از همین رو برنامه ریزیهای که صورت گرفته خوشبختانه به خوبی پیش رفته و امیدوارم روز به روز شرایط بهتر برای ترویج ورزش در جامعه بوجود آید.

شهریان همچنین جامعه بانوان را که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند با عنایت به نقش محوری آنها در تربیت نیمی دیگر از جامعه که فرزندان انها هستند به ورزش رهنمون ساخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز