نازنین رحمانی در گفتگو با برنا:

تمرینات جدی و پشتکار لازمه رسیدن به موفقیت است/ امکانات قایقرانی با استعدادهای ورزشکاران همخوانی ندارد

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۲:۳۱
کد خبر: ۴۷۲۲۳۵
تمرینات جدی و پشتکار لازمه رسیدن به موفقیت است/ امکانات قایقرانی با استعدادهای ورزشکاران همخوانی ندارد
بانوی روئینگی تیم ملی ایران گفت: کسانی که به رشته قایقرانی علاقه‌مند هستند نمی‌توانند آنطور که باید استعدادهای خود را نشان دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نازنین رحمانی بانوی قایقران تیم ملی ایران درخصوص دعوتش به اردوی روئینگ بانوان از سوی کادر فنی صحبت کرد.

رحمانی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اردوی آماده‌سازی تیم ملی روئینگ بانوان اظهار داشت: این اردو از فردا با حضور من، نازنین ملائی و مهسا جاور با سرمربگیری افشین فرزام در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد. از آنجا که ما خودمان را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2017 و بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌کنیم برای آمادگی بیشتر در این رقابت‌ها استارت کار و تمرینات را از همین الان خواهیم زد.

وی در ادامه افزود: شهریور سال بعد در رقابت‌های قهرمانی آسیا و سال بعد از آن نیز در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور خواهیم داشت و برای اینکه بتوانیم همچون سال‌های اخیر در قایقرانی حرفی برای گفتن داشته باشیم لازمه آن تمرینات جدی و با پشتکار است که این هم با اردوهای منظم و منسجم به دست خواهد آمد. با توجه به اینکه به فصل سرما نزدیک می‌شویم این اردو بیشتر برای بدنسازی و کارهای تکنیکی خواهد بود.

بانوی روئینیگی تیم ملی ایران خاطرنشان ساخت: هرسه ورزشکاری که به این اردو دعوت شدیم با تلاش و تمرینات منسجم سعی خواهیم کرد که به عنوان عضو ثابت در تیم ملی حضور داشته باشیم و در مسابقات پیش رو نتایج درخشانی را کسب کنیم.

رحمانی در ادامه با اشاره به وضعیت قایقرانی در کشور اظهار داشت: فدراسیون قایقرانی در این مدتی که من به این رشته مشغول هستم زحمات بسیار زیادی را کشیده و تا جایی که مقدور بوده امکاناتی را در اختیار ما قرار داده است. ولی چیزی که در این بین بسیار مشهود است تفاوت زیاد امکانات و شرایط ما با دیگر کشورهایی است که با آنها رقابت داریم. ما اگر می‌خواهیم به دستاوردهای خوبی در قایقرانی برسیم باید شرایط نیز به گونه مطلوبی تغییر کند و امکانات و ابزار بیشتری در اختیار ما قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز