شب داغ اروپا با شالکه-ماینتس؛

لطف بزرگ سیما به فوتبالدوستان ایرانی!

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۰:۴۳
کد خبر: ۴۷۳۰۳۷
لطف بزرگ سیما به فوتبالدوستان ایرانی!
به نظر می‌رسد دست اندرکاران سیما سعی می‌کنند تمامی سلایق فوتبالی کشور را راضی نگه دارند!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در حالیکه رقابت‌های لیگ انگلستان با حضور 7مربی بزرگ دنیا، امسال خاصترین لیگ دنیا محسوب می‌شود و به همین خاطر مورد توجه ویژه فوتبالدوستان کشورمان قرار گرفته، اما شاهد این هستیم که حتی بزرگترین مسابقات این لیگ از تلویزیون ما پخش نمی‌شود و به جای آن‌ها برنامه‌ها و مسابقات بی مخاطب روی آنتن می‌رود!

جالب اینجاست که رقابت های لیگ اسپانیا پابه‌پای بازی‌های لیگ برتر کشور خودمان پخش می‌شود اما جذابترین مسابقات فوتبال دنیا در لیگ جزیره، مورد بی مهری و بی توجهی دست اندرکاران سیما قرار می‌گیرد!

در شبی که کلیه فوتبالدوستان جهان مسابقه حساس منچستر-چلسی را از تلویزیون‌هایشان دیدند اما سیمای کشور ما ترجیح داد تا بازی شالکه-ماینتس را برای هواداران ایندو تیم در داخل ایران پخش کند و گزارشگر سیما هم که از پخش این بازی ذوق زده شده بود، مدام پخش آن را برای بینندگان تلویزیون یادآوری می‌کرد!

بازی شالکه-ماینتس از سری رقابت‌های بوندس لیگا، در ایران پخش شد در حالیکه در خود کشور آلمان بازی چلسی-منچستریونایتد در تلویزیون فوتبالدوستان آلمانی به نمایش درآمد!

پس از بی توجهی به پرداخت حق پخش تلویزیونی تیم‌های لیگ برتر، عدم پخش مسابقات مهم فوتبال دنیا، دومین لطف بزرگ سیما به جامعه فوتبال ایران است!

نظر شما
نظرات
وطن دوست
|
-
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
انگلیس دشمن درجه یک کشور ماست . من هیچ علاقه ای بدیدن لیگ انگلستان ندارم
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
کسی تو این مملکت از بیت آلمال به مردم لطف نمیکنه بلکه وظیفه انجام میده تیترتون رو اصلاح کنید
مرتضی
|
-
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
واقعا چرا فوتبال روهم سیاسی کردید
متاسفم برا مسولان صدا سیما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز