برای موفقیت باید ورزش پایه را شالوده کار خود قرار داد

داورزنی: توجه به استعدادها جایگاه ویژه‌ای در فدراسیون والیبال دارد

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۴۷۳۴۳۲
داورزنی: توجه به استعدادها جایگاه ویژه‌ای در فدراسیون والیبال دارد
رئیس فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون والیبال ایران در زمینه پشتوانه‌ سازی اقدامات تاثیرگذاری را انجام داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون والیبال ایران در زمینه پشتوانه سازی اقدامات خوب و تاثیر گذاری را انجام داده است. والیبال در سال های اخیر موفقیت های فراوانی را کسب کرده است. بخش اعظمی از این موفقیت ها را باید به حساب استعدادیابی و تربیت درست استعدادها و توجه به تیم های پایه دانست. 

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ایران در ابتدا به موفقیت های تیم نوجوانان اشاره کرد و در این باره گفت: کشف استعدادها در رده های پایه موضوعی است که در ورزش والیبال بسیار مورد توجه است.

وی در ادامه افزود: ورزش ایران برای موفقیت های خود در عرصه های بین المللی باید ورزش پایه را شالوده و مبنای کار خود قرار دهد.

داورزنی در بخش دیگر به ویژگی ها و مشخصات یک تیم موفق پرداخت و افزود: تمامی تیم هایی که در عرصه های جهانی درخشش فراوان دارند؛ بازیکنانشان به لحاظ تاکتیکی، تکنیکی و همچنین شرایط فیزیکی و بدنی از شرایط مناسب و خوبی بهره مند هستند.

رییس فدراسیون والیبال ایران در بخش دیگر در پاسخ به این پرسش که فدراسیون والیبال برای ادامه روند و مسیر فعلی خود چه برنامه هایی را در دستور کار دارد؛ افزود: فدراسیون والیبال ایران در زمینه پشتوانه سازی اقدامات خوب و تاثیرگذاری را انجام داده است. باید گفت تیم والیبال نوجوانان که سال گذشته موفقیت های زیادی را از آن خود کرد، هم اکنون به لحاظ فیزیکی و بدنی شرایط مناسبی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز