با توجه به محدودیت‌ها نتیجه ارزشمندی در مسابقات جهانی کسب کردیم

مرادی: این موفقیت توجه فدراسیون وزنه برداری به رده های پایه بود

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۷۳۹۸۶
مرادی: این موفقیت توجه فدراسیون وزنه برداری به رده های پایه بود
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: نوجوانان کشورمان باتوجه به محدودیت‌های مالی و امکانات محدود نشان دادند با حمایت بیشتر،‌ پشتوانه‌های توانمند و مطمئنی خواهند بود.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران با کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز با شایستگی روی سکوی دوم جهان ایستاد.

علی مرادی درباره عملکرد وزنه‌برداران نوجوان در مسابقات جهانی گفت: بعد از چندین سال غیبت و عدم توجه به رده‌های پایه، فدراسیون وزنه‌برداری توجه ویژه‌ای به رده‌های سنی کرد و با فراهم کردن زمینه حضور در مسابقات، موفق به کسب این مقام ارزشمند شدیم.

وی درباره سطح این مسابقات گفت: سطح مسابقات بسیار بالا و فشرده بود. وزنه‌برداری جهانی نشان داد که در سطح تمام قاره‌ها رقابت وجود دارد و حتی توزیع مدال‌ها نیز پراکندگی خوبی دارد. نوجوانان عزیز ما هم با توجه به محدودیت‌های مالی و امکانات محدود نشان دادند با حمایت بیشتر،‌ می‌توانند پشتوانه‌های توانمند و مطمئنی باشند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: این مسابقات نشان داد قهرمانان نوجوان کشورمان و کادر فنی بسیار با برنامه و توانمند در این زمینه حرکت کردند که امیدواریم این حمایت‌ها توسط وزارت ورزش بیشتر شود تا نتایج بهتری کسب کنیم. 

مرادی عنوان کرد: بعد از نشست شورای عالی فنی، عملکرد کادر فنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اما با توجه به زمان و امکانات محدود فکر می‌کنم عملکرد قابل‌قبولی داشتند و جای تقدیر و تشکر دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز