هفته دهم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس-صنعت نفت؛

نفت سر سفره پرسپولیس/ برزیل میهمان پاییزی سرخ‌ها

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۵:۲۸:۲۴
کد خبر: ۴۷۴۰۶۵
نفت سر سفره پرسپولیس/ برزیل میهمان پاییزی سرخ‌ها
شاگردان برانکو در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در تهران میزبان صنع نفت خواهند بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس از ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت خواهد بود.

تیم پرسپولیس که در بازی هفته قبل مقابل استقلال خوزستان بعد از چند پیروزی در خانه حریف متوقف شده بود، در این هفته نیز باید در مقابل دیگر تیم جنوبی لیگ یعنی صنعت نفت قرار بگیرد. شاگردان برانکو که بعد از تساوی تراکتورسازی همچنان بعنوان تیم صدرنشین در جدول باقی ماندند حالا برای اینکه فاصله خود را همچنان با تیم دوم و سوم جدول حفظ نمایند در این بازی احتیاج به برد دارند. بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و قطعا سرخ‌پوشان از حمایت هواداران خود نیز بی‌بهره نخواهند بود. برانکو اگر می‌خواهد در بازی روز جمعه مقابل شاگردان دست‌نشان به پیروزی برسد باید نقاط ضعفی که در بازی مقابل استقلال خوزستان در بازی داشت را برطرف کند. ضعفی که بیشتر در خط دفاعی پرسپولیس دیده شد. خط دفاعی که بهترین آمار را از لحاظ گل خورده دارد در بازی هفته پیش اشتباهات فاحشی را در محوطه جریمه خود داشت که با خوش اقبالی و بی دقتی بازیکنان خوزستانی توپها به گل تبدیل نشد و بازی به تساوی انجامید. باید دید که برانکو در این بازی نقاط ضعف را پوشانده است و یا اینکه در مقابل بازیکنان زهردار صنعت نفت بازهم شاهد اشتباه پرسپولیسی‌ها خواهیم بود! در صورت پیروزی سرخ‌پوشان این تیم با 22 امتیاز همچنان در صدر قرار خواهد گرفت و با پیروزی احتمالی تراکتورسازی نیز پرسپولیس صدر را از دست نخواهد داد. فرشاد احمدزاده بازیکن تیم پرسپولیس با هجوم‌هایی که در بازی روز گذشته روی دروازه استقلالی‌ها آورد یکی از بازیکنان خوب سرخ‌پوشان بود و موفق شد گل تساوی این تیم را نیز به ثمر برساند. نکته جالب توجه برای این بازیکن گلزنی‌های این فصلش است که تمام گل‌ها با ضربه سر به ثمر رسیده که با توجه به قدی که این بازیکن دارد مقداری عجیب به نظر می‌رسد. احمدزاده نسبت به فصل پیش نیز عملکرد بهتری داشته و این خبر خوبی برای برانکو خواهد بود.

رامین رضاییان نیز در بازی هفته گذشته برای اولین بار در این فصل توسط برانکو مورد استفاده قرار گرفت و احتمال دارد که در این بازی مربی کروات بازهم از رضاییان استفاده کند. بزرگترین شوکی که در این هفته به پرسپولیس وارد شد مصدومیت علیرضا بیرانوند دروازه ملی‌پوش این تیم بود که به خاطر گچ گرفتگی دستش قادر نخواهد بود یک ماه تیمش را همراهی کند. با توجه به اینکه روی بازی‌های قبل این تیم روی درخشش و توانایی بیرانوند حساب ویژه‌ای باز کرده بود در بازی مقابل صنعت نفت اگر مدافعان این تیم غفلت کنند و موقعیت به مهاجمان جوان نفتی بدهند می‌تواند برای پرسپولیس جبران ناپذیر باشد. اقبال خوبی که پرسپولیس و برانکو دارد این است که بعد از بازی مقابل صنعت نفت لیگ به مدت یک ماه تعطیل می‌شود و در این مدت بیرانوند می‌تواند خود را به تیم برساند.

در طرف دیگر تیم صنعت نفت با بازیکنان گمنام و جوانی که در اختیار دارد توانسته دست به کار بزرگی بزند و با 13 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. شاید کمتر کسی انتظار این را داشت که نادر دست نشان بتواند بعد از گذشت 10 هفته از لیگ این جایگاه را به دست آورد ولی بازیکنان جوان این تیم نشان دادند که انگیزه بالایی برای حضور در لیگ و تمام بازی‌ها دارند.

وجود رضا نوروزی مهاجم تیم صنعت نفت که سابقه حضور در تیم پرسپولیس را دارد در زمین باعث خواهد شد که این بازیکن همچنان مثل بازی برابر استقلال نمایش قابل قبولی از خود نشان دهد. در بازی مقابل استقلال نیز این بازیکن خوش تکنیک توانست یک گل به دروازه استقلال بزند. حالا هم مقابل تیم سابق خودش به میدان خواهد رفت و انگیزه زیادی برای نشان دادن شایستگی‌های خود دارد.

بجز بیرانوند که به خاطر شکستگی دست یک ماه از میادین دور خواهد بود احتمالا امید عالیشاه نیز به دلیل مصدومیتی که مقابل استقلال خوزستان به دست آورد این بازی را از دست خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز